Å være mamma <3

Soulchild

Betatt av forumet
Hvordan føles det for deg? Klarer du beskrive det?:)

Eg e mamma for første gang.. Jenten min er 6,5 uker. Er nå kommet litt mer inn i rutiner og begynner så smått å finne mer ut av alt dette nye.
Men når eg sitter og ser på henne, har henne i armene eller når hun sovner oppå brystet mitt.. Da kjenner eg kroppen fylles med lykke. Eg ender av og til opp med å gråte noen tårer, fordi eg elsker henne sånn, og fordi eg e så utrolig stolt.

Eg har lenge ønsket meg min egen familie, siden eg selv ikke har annet enn søstre igjen som nærmeste familie. Nå føler eg meg 100 % lykkelig. For første gang siden eg mistet mine foreldre.
For en ubeskrivelig følelse..
:) eg e trøtt som et fly, verker i alle muskler siden eg bærer henne så mye.. Men ville ikke byttet det mot noe.

For en følelse. Er så heldig <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Er vanskelig å beskrive det å være mamma! Men kan jo prøve :-)
Det er rett og slett helt herlig. Uansett hvor trøtt og sliten jeg er, så kan jeg ikke gjøre annet enn å smile når jeg ser henne! Det skal absolutt ikke mye til før hun har snudd humøret mitt! Hun trenger bare å smile, vifte med armer og ben eller lage noen lyder! Av og til funker det også at hun bare ligger der og stirrer :-D
Og når hun sovner på meg - herregud så godt det er! Da vet jeg at hun føler seg veldig trygg hos meg.
Gleder meg veldig til å oppleve enda mer! Å være mamma er den beste følelsen i verden, selvom jeg enda ikke har opplevd så mye ila mine 22 år :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er utrolig vanskelig å beskrive med ord, men det er helt fantastisk. Samme hvor trett jeg er etter 0 søvn så smelter jeg hver gang mini legger hånda rundt halsen min eller smiler søtt etter å blitt mett. Det å vite at han er trygg på meg varmer meg, og det er ingenting som betyr mer i verden nå.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Det er virkelig en ubeskrivelig følelse ja :) Er førstemann for meg også, og tok litt tid å venne seg til alt det nye..og venne seg til at jeg ikke lengre er alene. Men gleden over min lille gutt er like stor hver dag, om ikke mer <3 Å se han smile når han ser meg hver morgen han våkner, høre pludringen hans nesten konstant når han er våken, og som i dag tidlig..høre den nydeligste latteren hans for første gang <3 Går i en boble av glede og lykke hele døgnet etter at han kom til verden :) Og når jeg sier til han hver dag, flere ganger om dagen at jeg elsker han..så får jeg det hærligste smilet tilbake <3 Kan virkelig si at det å bli mamma er det største som har hendt meg, og det aller beste :) Endelig føler jeg at livet mitt har fått en mening :D

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Og der kom svarene eg ventet på :) <3 føler akkurat det samme som dere:)
Viktig at man skriver slike innlegg også og minner oss sjøl på at det finnes mennesker som ikke er like heldige som oss :) vi er superheldige <3 :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Back
Topp