Å være helt utmatta e utmattanes.

lykkelig2017

Forelsket i forumet
Bi en liten klagetråd d her. Slit så frøkteli me kvalmen. Får ikkje i mæ mat, å igrunn alt før lite drikke å. Detta har resultert i at æ e heilt på felgen. Kjørte på butikken før å handle middag i dag. Å etter en lite tur inn dit, etter en pose koteletta å litt noysy (som e en av få ting æ klare drekke) så satt æ 45 min i biln før æ følte æ va klar før å kjøre heim ijænn. Ufatteli tungt å være så slapp å dårli mens man fortsatt ska klare å være mamma før 3 å 5åringen....
 
hvorfor ikke? postafen kanskje.
er der akupunktur rundt der du bor? verdt hver en krone! en del jordmørdre gjør det.
 
Di vil kun at æ tar ingefærkapsla. Veit at der e ei i nærheten som driv me akupunktur. Men usikker på om ho driv me sån mot kvalme.
 
Har legetime imorgen jeg med akkurat de samme problemene som du har. Har holdt på og besvimt et par ganger når jeg har vært ute så nå må jeg få hjelp. Er så trasig og ha det sånn. Håper du blir bedre snart :)
 
Har legetime imorgen jeg med akkurat de samme problemene som du har. Har holdt på og besvimt et par ganger når jeg har vært ute så nå må jeg få hjelp. Er så trasig og ha det sånn. Håper du blir bedre snart :)

Æ jar sove 12.5 t i natt... ennu æ sov 2.5t på sofaen i går kveld. Går ikke ann å ha d sån her. Ska å hente ongan i bhg snart, å æ grue.... gubben jobbe overtid.
 
Skjønner hva du mener ja. Jeg la meg elleve igår. Sto opp sju og leverte barna på skole og barnehage. Gikk og la meg igjen da jeg kom tilbake ca klokka 8 og sov til halv to idag. Dro til skole og bhg for og hente barna og nå ligger jeg på sofaen og er drit dårlig. Trodde jeg skulle besvime da jeg dro for og hente barna. Og samboeren holder på i huset hver kveld med oppussing siden vi har kjøpt oss hus så jeg er alene med barna hver ettermiddag og kveld.
 
Skjønner deg godt, jeg er på 4 uken og tror virkelig ikke jeg orker mer.
Idag har jeg ikke kommet meg opp av senga for å levere i bhg, kaster opp med en gang jeg anstrenger meg bittelitt.
Phenergan er heller ingen medisin som hjelper betraktelig.

Jeg elsker førjulstiden, men nå kommer jeg meg ikke ut i butikken eller noe.
12 uker på fredag Ift ultralyden i uke 8, nå må det vel ta slutt snart eller?
 
Skjønner hva du mener ja. Jeg la meg elleve igår. Sto opp sju og leverte barna på skole og barnehage. Gikk og la meg igjen da jeg kom tilbake ca klokka 8 og sov til halv to idag. Dro til skole og bhg for og hente barna og nå ligger jeg på sofaen og er drit dårlig. Trodde jeg skulle besvime da jeg dro for og hente barna. Og samboeren holder på i huset hver kveld med oppussing siden vi har kjøpt oss hus så jeg er alene med barna hver ettermiddag og kveld.
Skjønner deg godt, jeg er på 4 uken og tror virkelig ikke jeg orker mer.
Idag har jeg ikke kommet meg opp av senga for å levere i bhg, kaster opp med en gang jeg anstrenger meg bittelitt.
Phenergan er heller ingen medisin som hjelper betraktelig.

Jeg elsker førjulstiden, men nå kommer jeg meg ikke ut i butikken eller noe.
12 uker på fredag Ift ultralyden i uke 8, nå må det vel ta slutt snart eller?

Æ like å jul. Skulle bakt litt lamme ongan. Hadde planer om heimstrekka julegava. Nu veit æ ikkje om æ rekk å kjøpe gava en gang. E 12 uke den 29. Des så håpe d bi likar da. Ser mørkt ut før jobb i næste uka å. Nei. I dag får peppes pizza lage middag. Å så har min kjære lova at han e heime før leggetid. Så satse på at d går bra. Æ kaste ikkje opp i dag. Før der e ikkje no i magen. Brekk mæ bære....
 
Jeg elsker også jul og jeg låg så godt an med gaver og alt men så ble jeg så dårlig at nå er alt kaos. Baka pepperkaker med minsten på søndag men jeg ble så innmari dårlig. Ikke har jeg rukket og pyntet enda noe som jeg pleier og gjøre 1.desember. Gavene er ikke ferdig kjøpt, ei heller maten. Er bare 7+3 uker enda så dette føler jeg blir langdrygt. Går og brekker meg hele tiden jeg. Jeg har ikke spist enda idag og blir kvalm bare av tanken på mat.
 
Jeg elsker også jul og jeg låg så godt an med gaver og alt men så ble jeg så dårlig at nå er alt kaos. Baka pepperkaker med minsten på søndag men jeg ble så innmari dårlig. Ikke har jeg rukket og pyntet enda noe som jeg pleier og gjøre 1.desember. Gavene er ikke ferdig kjøpt, ei heller maten. Er bare 7+3 uker enda så dette føler jeg blir langdrygt. Går og brekker meg hele tiden jeg. Jeg har ikke spist enda idag og blir kvalm bare av tanken på mat.

Æ trøste mæ me at d heldivis ikkje e førventa då mye av mæ anna enn at ongan bli tatt vare på når æ e aleina me dæm. Å så har æ en super samboer som e flenk å stelle hus. Hadde besøk av føreldran mine i hælga, å dæm veit i utgangspunkte ikkje at æ e gravid, men jo mamma skjønte at æ va sliten, så ho lot mæ sove søndagen, å stella litt rundt i huse. Trur ikkje ho bi sjokka når æ sei æ e gravid på julaften.
 
Gubben min er også flink til og stelle med huset og barna. Så jeg får slappe av en del. Men håper jeg får til en fin jul fordi om formen er på bunn.
 
Gubben min er også flink til og stelle med huset og barna. Så jeg får slappe av en del. Men håper jeg får til en fin jul fordi om formen er på bunn.

Ja d håpe æ å vi får. Mine drar til farn å blir der tel over nyttår. Så håpe å nyte juledagan
 
Her legger jeg meg mellom 19 og 20 hver dag og har gjort i 4 uker nå og sover da til kl ringer 0515 ... skulle gjerne sovet mye mer :(
Er helt forferdelig å være så trøtt. .
Håper det bedrer seg i uke 12.. Men det er enda 4 uker til :(
 
Back
Topp