Å være gravid

Amarate

Glad i forumet
Synes jeg leser støtt og stadig om folk som savner magene sine her inne...

Hoho tenkte jeg måtte skrive litt om å ikke savne magen, for det er vel en del av oss også?... ;)
herregud så deilig det er å gå i de fine klærene igjen:) Kunne gå opp trappene uten å pese som en hval... Slipper å dunke og dulte borti alt mulig.. Slå borti samboeren min til alle døgnets tider for jeg ikke helt har kontroll hehe..

Synes ikke det var superfestlig å gå gravid.. Hehe altfor masse legebesøk, svimmel og var altfor mye hjemme om dagene pga formen.. Holdt på å bli gal jeg! Men erfaringene er forskjellige! Jeg hadde jo litt problemer, og noen skumle store blødninger, og synes månedene som gravid var veldig tøff til tider... Ikke vant til å sitte så mye på rumpen hjemme :P

Så JA til min egen kropp en stund nå, og en fantastisk baby å kose med på utsiden av magen :D :D :D

Kanskje gravid om ett par år igjen.. hehe om jeg tør føde igjen.. Huff! ;)

Jeg savner det litt men bare litt, er utrolig deilig å ikke være det mer også...savna bailys en min [:D] men litt trist å tenke på at jeg ikke mer skal være gravid noen gang da..
Men formen min var veldig god under svangerskapea så det var jo veldig greit [:)]

Savner IKKE å være gravi igjen nei. Tror de 14 dagene på overtid var det som overbeviste meg mest om at dette ikke skulle gjentas[8D]

Så nå er det julebord sesong med alkohol som gjelder[;)]

ja,eg og synst det er myyyyye bedre å ha babyen på utsiden av magen*lille Lucia miiiii*
husker jo GODT att de siste mnd. vi gikk gravid ville jo de fleste ha babyen ut...og no vil de ha baby inn igjenn,make no sense to me[:D]
nei,no skal eg kose meg med de ungene eg har og se fremm mot å reise ,følge de på trening,første skoledag OSV[;)]
gleder meg også til å bli mormor/bestemor,allerede[:D][;)]

Savner magen min jeg, selv om det er herlig å være "normal" igjen også da.  Gleder meg veldig til neste gang jeg blir gravid.  Var utrolig heldig og hadde ingen plager i svangerskapet.  Var heller ikke kvalm eler noe så jeg bare koste meg som gravid jeg[:)].  Fødselen gikk også veldig raskt og forholdsvis greit.  Hadde ingen form for bedøvelse.  Var jo vondt, men allikevel en så fantastisk opplevelse (selv om jeg trodde jeg skulle dø det siste kvarteret) at jeg faktisk gleder meg til å føde også[;)].  Det eneste jeg er redd for er at jeg ikke skal kjenne åpningsriene neste gang og at det skal gå så raskt at jeg ikke rekker å komme meg til sykehuset.  [&:] 

Back
Topp