Ikke i bruk
Forumet er livet
Det er stort å finne ut at man venter ikke bare ett, men to barn. Men det påvirker også svangerskapet i stor grad. Her er noe av hva man kan vente.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Full rulle her også nåFull rulle i magen kan jeg hvertfall skrive under på men det er kos da kjekk artikkel forresten
Full rulle i magen kan jeg hvertfall skrive under på men det er kos da kjekk artikkel forresten
Jeg elsker å være tvillinggravid
Føler meg som et vandrende mirakel. Litt rart å si kanskje, men det føles så stort å uvirkelig å ha to babyer i magen. Klarer ikke fatte at dette underet faktisk skjer meg. Veldig fascinerende.
Og så føler jeg meg (stort sett) kjempefin.
Ja, det er jo sykt å tenke på at det ligger to mennesker i magen! Det er ikke mange som får oppleve dette, det er noe helt spesielt!Jeg elsker å være tvillinggravid
Føler meg som et vandrende mirakel. Litt rart å si kanskje, men det føles så stort å uvirkelig å ha to babyer i magen. Klarer ikke fatte at dette underet faktisk skjer meg. Veldig fascinerende.
Og så føler jeg meg (stort sett) kjempefin.