Å være gravid er.....

For min del er det desverre ofte ett helvete... :( Blir heldig vis løftet opp av små spark, og UL. Dette er nr 2, og skal jeg ha en nr 3 blir det nok 4 år til...

Helt fantastisk :D
Til tross for bekkenløsning som gjorde det vanskelig å gå innimellom, så var det bare helt fantastisk. Storkoste meg, sa til alle at jeg ville være gravid hele tiden, og gleder meg til neste gang så håper det blir like bra da!

Aller mest helvette dessverre, men verdt hver eneste dag :-)

Begge deler.. :) heldigvis husket jeg ikke hvordan det var sist, da hadde jeg nok ikke planlagt nr 2 :p

Helvete.
Kan virkelig ikke fordra å gå gravid, har alltid hatet det, og denne gang har jeg itillegg masse plager.
Elsker å være mamma, da :)
Er derfor jeg gjør det igjen og igjen, men etter denne er det STOPP

Det var fantastisk. Men glad jeg ikke går gravid hele tiden, det var en del plager jeg ikke savner

Syns det er himmel, jeg :) er så koselig med de stundene vi har daglig jeg og han ❤️ gleder meg til han er ute ❤️

litt begge deler;) for samboeren min kan det være ett lite helvete når jeg får mine små utbrudd :p

Både og! Verd alle plagene jeg har fått nåe jeg tenker på hva som kommer ut fra denne tiden :) Prøver å nyte de stundene en har, for det går fort unna :) Men er spennende, og vanvittig koselig :D

begge deler :P

Det er himmelsk å få æren av å bære frem ett nytt liv.
Men diverse ulemper og plager kan være ett helvete :P
Men alt er verdt det!

Premien i enden er mer himmelsk enn NOE annet noen kan tilby meg!

Back
Topp