Å være forelder

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Her er det skitne klær i haugetalls, smuler på gulvet, avrevet tapet, tusjmerker på Tven og på innedørene, leker som flyter på barnerommet, nesten ingen pyntegjenstander i barnehøyde, og det går i barnetv så fort man kommer hjem fra jobb og barnehage, men det fins ikke noe mer fantastisk enn å være mamma! Det kan jeg love dere alle førstegangsfødene! Ingen tar så stor plass i hjertet som barnet man setter til verden.

Jepp herlig :) ville aldri vært foruten ;)

.......... Manglende nattesøvn, klistremerker på spisestuestolene, bade-ender i do, raserianfall fordi dyna er feil! varme, myke barnehender som koser en stor mamma-mage, en liten stemme som hvisker i mammas øre; "jeg elsker deg, mamma"! Ubetinget kjærlighet kan man si ❤️❤️❤️

Og furtne småprinsesser som plutselig ikke skal ha NOE rødt på seg og lager et ramaskrik når de eneste ullklærne som er rene er røde.

Og sure småprinser som slamrer med dørene og furter på rommet sitt når lillesøster får servert kveldsmaten sin først.

hahaha! Det er så mange rare situasjoner.

helt fantastisk :P gleder meg virkelig til å bli mamma for første gang <3

Kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen som du beskriver, unntatt det med barneTv, og at det er mangen maskiner som går med klær, men det er like mye klær fra meg og mannen som ved ungene :p men ja, det er fantastisk å vere mamma :)

Back
Topp