Å telle til 10...

Nelly84

Glad i forumet
Åååååeh nå er jeg så frustrert! Lille her skulle hilse på nært familiemedlem i helga, og det første vedkommende gjør når baby er i armene er å stikke en dønn skitten finger inn i munnen på han, bare fordi han gryntet litt! Vedkommende kom rett inn fra en lang kjøretur, hadde vært på kjøpesenter osv, og hadde ikke engang vasket hendene sine.. Hele magen min vrengte seg.
Ungen vår er 8 uker og er ikke eksponert for så mange bakterier enda. Og nå både spyr og bæsjer han i ett sett, må sikkert til legen :(

Sur jeg er nå altså :(

Herlighet , hvem gjør slikt?!

God bedring til mini!! ❤

Usj, hva er det folk tenker med!?!
Vi har en stor flaske med håndsprit stående på stuebordet, men det er ikke mange som tar hintet altså.

Å fy! Da tror jeg jeg hadde skreket ut, altså... :eek:
Bare å si ifra neste gang, det går jo bare ikke an. :(

Her sender jeg alle som kommer inn på badet til håndvask. ;)

Kunne aldri falt meg inn å puttet fingeren min i munnen på noen andres barn! :o

Jeg hyler ut at slik gjør man ikke, stedet er motbydelig :o så får folk bare bli fornærma, det bryr jeg meg ikke noe om:D

Blir så forbanna på sånt assa!
Husker med junior så skulle svigerfamilien drive å nusse han på munnen til en hver tid. Han ble jo så syk! Til slutt måtte jeg si fra med STORE bokstaver at sånn gjør man bare ikke!
Har også stor sprit flaske midt på bordet samt helt nazi på håndvask!

Æsj! Stakkars lille :( for en tankeløs holdning! Masse god bedring

Tankeløst er rette ordet ja.. Jeg vet jo at det ikke er vondt ment men blir så jævla forbanna likevel at jeg nesten blir skremt av meg selv. Samme person var veldig ivrig på å gi eldste barnet vårt is, hadde vedkommende selv en softis/fløteis så ble den rundsleika og stukket opp i ansiktet på eldstemann. Heldigvis ville ikke eldste ha, for jeg ble sykt kvalm av det hele. Offfff. Ikke sånn kjempelett å si fra heller, men nå fremover så skal jeg gjøre det. "Ikke fingrer eller saker andre har sleika på inn i munnen på våre barn, takk".. Enn at jeg må si fra om sånt??!?

Æsj så ekkelt. Er ikke redd for bakterier men hvis noen hadde putta fingrene inn i munnen på ungen hadde d vært helt uakseptabelt.usj...

:eek: Jeg gjør jo ikke det på min egen unge engang! Har gjort det to ganger på sykehuset får å få i gang suginga hans før amming (anbefalt av pleier), men da vaska jeg hendene veldig godt først! I dine sko hadde jeg smelt ut både eder og galle 7 sjokk!

Herregud, stakkar liten :( her er både jeg og mannen forsiktig med å putte fingrene i munnen hans, om jeg ikke akkurat har vasket hendene, det er jo en grunn til at han har smokk. Vasker alltid hendene som det første jeg gjør når jeg kommer hjem, så han blir sittende i bilstolen til det. Føler meg så fryktelig skitten på hendene bare jeg har vært ute av døra.

Back
Topp