Å ta gleden på forskudd..

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Flytter nok ut igjen, for i dag kom det mye friskt blod :( Tok positiv test i morgest, men den var ikke særlig sterk.
 
Huffda Mummimamma!! Krysser fingrene for at frøet sitter dypere enn du tror. Sender over en stor klem!
 
Uff nei så trist :-( men ikke mist håpet helt enda da.....
 
Nei!!! håper fortsatt :(
 
Har blødd i hele dag, så tror alt håp er ute. Det er som ved menstruasjon, så er vel en tidlig SA. Men har lest at det kan gå raskt å bli gravid etter SA pga HCGnivåene, så krysser fingrene for en ny prøveperiode.
 
Har blødd i hele dag, så tror alt håp er ute. Det er som ved menstruasjon, så er vel en tidlig SA. Men har lest at det kan gå raskt å bli gravid etter SA pga HCGnivåene, så krysser fingrene for en ny prøveperiode.

å nei :( så dumt

jeg håper også du kanskje fremdeles har en liten mulighet for at det har gått fint likevel, men visst testen viser svakere så høres det desverre veldig ut som når jeg hadde tidlig SA for 2 mnd siden.
du kan jo teste igjen om en uke å se, de sa hvertfall gynekologen til meg.

stor klem til deg
 
å nei :( så dumt

jeg håper også du kanskje fremdeles har en liten mulighet for at det har gått fint likevel, men visst testen viser svakere så høres det desverre veldig ut som når jeg hadde tidlig SA for 2 mnd siden.
du kan jo teste igjen om en uke å se, de sa hvertfall gynekologen til meg.

stor klem til deg

Har ikke tatt ny test, for har vært bortreist. Men skal ta i kvelde eller i morgen. Men jeg har ikke mye håp. Jeg har aldri vært gravid før, men ut i fra det jeg leser så ligner dette veldig på en sa. Selv om jeg også hører om tilfeller der det likevel har gått bra. Men takk for tipset om å ta en ny test om ei uke også, for å være sikker :)
 
Har ikke tatt ny test, for har vært bortreist. Men skal ta i kvelde eller i morgen. Men jeg har ikke mye håp. Jeg har aldri vært gravid før, men ut i fra det jeg leser så ligner dette veldig på en sa. Selv om jeg også hører om tilfeller der det likevel har gått bra. Men takk for tipset om å ta en ny test om ei uke også, for å være sikker :)

Håper virkelig det går veien for deg og vi får beholde deg i oktoberforumet!!! :)
 
Har ikke tatt ny test, for har vært bortreist. Men skal ta i kvelde eller i morgen. Men jeg har ikke mye håp. Jeg har aldri vært gravid før, men ut i fra det jeg leser så ligner dette veldig på en sa. Selv om jeg også hører om tilfeller der det likevel har gått bra. Men takk for tipset om å ta en ny test om ei uke også, for å være sikker :)


to av mine kolleger er gravide nå og de hadde mange blødninger i de første ukene, spesielt hun ene. hun trodde hun hadde mistet mange ganger, men den lille spiren klorte seg fast og hun er 22 uker på vei

når jeg hadde SA for to mnd siden, blødde jeg veldig mye, men hadde ikke smerter. Testene ble bare svakere og svakere
 
Negativ test...
 
så trist mummimamma :( lykke til! kansje vi kommer på samme forum likevel.
 
:(
 
å nei :(

håper du får en positv test igjen snart
man skal jo være mer fruktbar etter en SA

ønsker deg alt det beste. klem
 
Back
Topp