Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: An9e
Hei,
når vi tar feberen under armen så skal vi plusse på 0,5 grader. Er det sånn i stumpen også? Eller skal vi plusse på mer eller mindre? [&:]
Litlå holde på å bli forkjøla, og har nå 37.9, noe som ikke er feber, men legger jeg til 0,5 har hun jo litt..
ORIGINAL: marimari
Hei,
når vi tar feberen under armen så skal vi plusse på 0,5 grader. Er det sånn i stumpen også? Eller skal vi plusse på mer eller mindre? [&:]
Litlå holde på å bli forkjøla, og har nå 37.9, noe som ikke er feber, men legger jeg til 0,5 har hun jo litt..
Skjønner ikke helt dette. 37,9 er da feber det vel?
ORIGINAL: ohBaby!
oki,jeg har ikke gidd febernedsettene før ved 38,5 ca,men tenkte at alt over 37,5 var feber,lærer hver dag gitt!!
oki,jeg har ikke gidd febernedsettene før ved 38,5 ca,men tenkte at alt over 37,5 var feber,lærer hver dag gitt!!
Samme her.
Men termometeret skal være rimelig nøyaktig kalibrert hvis de desimalene skal være helt riktig. Er det 37,9 så tenker jeg at det er 38 og at han har lav feber.
Veldig aktuell problemstilling faktisk. Han har lagt mellom 37,5 og 38,5 de siste dagene...[&:]
Hei,
ser seff an formen,ved tydelig ubehag har jeg ingen betenkeligeter med å gi smertestillende ved 38,5,er jo ikke kun for feber man gir det!
ORIGINAL: 3barnsmor*30
Hei,
i følge barnelegen vår og legene på riksen da vi var der, er det ikke feber om tempen er under 38 på barn. men det er jo klart det er i grenseland. også er det forskjell på normal-temp på morgenen og kvelden.. alle har oftest litt høyere temp på ettermiddag/kveld. så jeg vil ikke kalle det feber med 37,9, men ville sjekket igjen om en times tid eller to for å kontrollere at den ikke stiger.