Gudle i magen
Elsker forumet
Har noen av dere tatt den mens dere e gravid ? Hadde dere ville begynnta på an når når det 4 mnd igjen av svangerskapet eller venta 1 år ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Heldige du er som er snart ferdigeHeijeg begynte rett før jeg ble gravid. Nå kjører vi på før magen kommer. Er snart 14 uker. Blir ferdig i april, og er glad for det. Har du et godt grunnlag hadde jeg begynt nå, men hvis ikke synes jeg du kanskje kan vente. Tatt teorien?
Det er ikke farlig, men kan bli litt vanskelig når magen er i veien. Heldige du er som er snart ferdigeja magen min begynne å bli store :/ så den vil vel komme i veien tilslutt å da må eg stoppe å starte på nytt igjen :/ så er vel lurer å vente
nei har ikke det . Så tenkte vertfall øve på den å ta den først
Det er ikke farlig, men kan bli litt vanskelig når magen er i veiengjør det du føler er best! Er lov å ha med baby på kjøretimer så hvis du venter er det også en mulighet
på teorien så anbefaller jeg teoritentamen! Leste kun der og tok tester, bestod med to slurvefeil
you go girl! Du klarer det
![]()
Hehe ja trur nåkk det blir meir stress med den i veien heheDet er ikke farlig, men kan bli litt vanskelig når magen er i veiengjør det du føler er best! Er lov å ha med baby på kjøretimer så hvis du venter er det også en mulighet
på teorien så anbefaller jeg teoritentamen! Leste kun der og tok tester, bestod med to slurvefeil
you go girl! Du klarer det
![]()
Har begynnta men så stoppa eg pga eg va så dårlige i begynnelsen av svangerskapeJeg hadde oppkjøring i august og fødte i oktober. Kjørte intensivt hele sommeren for å få det til før jeg skulle fødehadde en del av det obligatoriske før av så det kommer jo litt ann på om du må ta alt? Ville kanskje tatt teorien og kjørt så mye jeg hadde kunnet og tatt det opp igjen så fort jeg følte meg klar etter fødsel
jeg har hatt stooor mage i begge svangerskapene mine og kan ikke huske at den har vært i veien når jeg kjørte
Lykke til!