Å ta bil lappen

Gudle i magen

Elsker forumet
Har noen av dere tatt den mens dere e gravid ? Hadde dere ville begynnta på an når når det 4 mnd igjen av svangerskapet eller venta 1 år ??

Hei:) jeg begynte rett før jeg ble gravid. Nå kjører vi på før magen kommer. Er snart 14 uker. Blir ferdig i april, og er glad for det. Har du et godt grunnlag hadde jeg begynt nå, men hvis ikke synes jeg du kanskje kan vente. Tatt teorien?

Hei:) jeg begynte rett før jeg ble gravid. Nå kjører vi på før magen kommer. Er snart 14 uker. Blir ferdig i april, og er glad for det. Har du et godt grunnlag hadde jeg begynt nå, men hvis ikke synes jeg du kanskje kan vente. Tatt teorien?
. Heldige du er som er snart ferdige :) ja magen min begynne å bli store :/ så den vil vel komme i veien tilslutt å da må eg stoppe å starte på nytt igjen :/ så er vel lurer å vente :) nei har ikke det . Så tenkte vertfall øve på den å ta den først

Ser ikke noe problem i å lære å kjøre bil når man er gravid. Ta med deg gravidbelte du :) Jeg kjørte bil samme dag som jeg fødte :P

. Heldige du er som er snart ferdige :) ja magen min begynne å bli store :/ så den vil vel komme i veien tilslutt å da må eg stoppe å starte på nytt igjen :/ så er vel lurer å vente :) nei har ikke det . Så tenkte vertfall øve på den å ta den først
Det er ikke farlig, men kan bli litt vanskelig når magen er i veien :) gjør det du føler er best! Er lov å ha med baby på kjøretimer så hvis du venter er det også en mulighet :D på teorien så anbefaller jeg teoritentamen! Leste kun der og tok tester, bestod med to slurvefeil :) you go girl! Du klarer det :)

Jeg hadde oppkjøring i august og fødte i oktober. Kjørte intensivt hele sommeren for å få det til før jeg skulle føde;) hadde en del av det obligatoriske før av så det kommer jo litt ann på om du må ta alt? Ville kanskje tatt teorien og kjørt så mye jeg hadde kunnet og tatt det opp igjen så fort jeg følte meg klar etter fødsel:) jeg har hatt stooor mage i begge svangerskapene mine og kan ikke huske at den har vært i veien når jeg kjørte :) Lykke til!

Jenta mi er født 23.oktober.
Startet med kjøretimer i slutten av august og tok oppkjøring 4.okt, hadde termin 16.okt:) gikk kjempe bra!

Jeg hadde ingenting fra før av forresten. Hadde så vidt kjørt litt med pappa

Det er ikke farlig, men kan bli litt vanskelig når magen er i veien :) gjør det du føler er best! Er lov å ha med baby på kjøretimer så hvis du venter er det også en mulighet :D på teorien så anbefaller jeg teoritentamen! Leste kun der og tok tester, bestod med to slurvefeil :) you go girl! Du klarer det :)

Jeg også, leste ikke, bare tok tester, og jeg stod på første forsøk. :)

Visst du har tid og råd så går det jo an å bare kjøre på nå. Er ikke sikkert at det vil ta så lang tid :)

Jeg tok lappen i januar, var da 4 måneder på vei. Ble ferdig på 2 måneder, så du kan jo fint rekke det :) Men jeg syntes det var ganske slitsomt med både glattkjøring og langkjøring da jeg slet veldig med både kvalme og bekkenløsning.

En annen ting er at jeg er veldig liten, så må liksom nesten helt frem med setet for å rekke til pedalene :p Så merker at magen er i veien og tviler på at jeg kommer til å klare å kjøre når magen blir noe særlig større egentlig.

Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være et problem å kjøre selv om man er gravid. Har kjørt bil hver dag frem til fødsel med alle 3 :)

Er i uke 19 nå og begynner med de første kjøretimene neste uke jeg:D Fyller 18 år i mai, og har termin 31 juli, så håper jo å få tatt den før babyen kommer, men hvis ikke er planen å ta alt det obligatoriske + teorien først, også oppkjøring så fort jeg er klar etter fødsel :)

Har du råd hadde jeg bare kjørt på.

Og du, hvis det er sånn at det er vanskelig å kjøre med stor mage hadde verden stoppet opp hvis gravide damer ikke kan kjøre bil de siste mnd ;-)

Jeg kjørte selv til sykehuset dagen før planlagt KS jeg ;-)

Jeg ville nok kanskje ikke tatt glattkjøring nå, jeg vet ikke helt hvordan det foregår nå kontra når jeg tok lappen.
Hvis det er på bane kan det jo bli en del bråbrems og svinger som kan slenge litt

Hehe ja trur nåkk det blir meir stress med den i veien hehe :) takker så mye for tips :) da e bare å pugge :) hehe man kan det og :) då veit eg det :)

Jeg hadde oppkjøring i august og fødte i oktober. Kjørte intensivt hele sommeren for å få det til før jeg skulle føde;) hadde en del av det obligatoriske før av så det kommer jo litt ann på om du må ta alt? Ville kanskje tatt teorien og kjørt så mye jeg hadde kunnet og tatt det opp igjen så fort jeg følte meg klar etter fødsel:) jeg har hatt stooor mage i begge svangerskapene mine og kan ikke huske at den har vært i veien når jeg kjørte :) Lykke til!
Har begynnta men så stoppa eg pga eg va så dårlige i begynnelsen av svangerskape :( jaa trur eg heller venter til etterpå :) konsetrere meg heller om teorien å kjøring :)) tusen takk :)

Jeg begynte med kjøretime 25nov, oppkjøring 8januar, fødte 12januar :) hadde termin 22! Gikk helt fint, tok bare noen ekstra do pauser på langkjøring :P

Jeg holder på med lappen nå. Skal ha oppkjøring 12 April og har termin 5 mai ;)
Ser ikke problemet i å ta lappen som gravid, mye bedre å gjøre det før mini kommer synes jeg :)!

Ser ikke noe problem i det, jeg kjørte bil selv helt til fødselen. Er jo ikke noe annerledes å ta kjøretimer. :) (Selvsagt kan man ha andre plager i svangerskap som gjør bilkjøring vanskelig.)

Jeg var for kort i armene til å kjøre bil de siste 2 månedene :p men ingenting i veien for å starte :)

Back
Topp