Å sy etterpå!

x1xtinemor79

Blir kjent med forumet
Hei folkens! Fikk min første datter 12 mars. 2 uker før termin! Revnet en del mot endetarmen, så det ble full narkose og opp på operasjonsbordet for å sy! Nå går jeg her og ikke kommer på do etc! Noen som har gjort d samme,som har råd til meg
?[:@]

Har en venninne som revnet hele veien begge gangene. Hun sier at det å sitte i varme bad skal hjelpe. Og så ekkelt som det enn høres ut: prøv å få gjort det du må i dusjen. For da kan du spyle deg hele tiden....

Jeg har forresten vært i Lilesand.. Brekkestø. Er helt nydelig der nede, og jeg misunner de som bor der

Skaff deg duphalac og ta det noen dager så blir tarmene smurt og avføringen blir myk...Da gjør det ikke vondt å gå på do,snakker av erfaring[;)]

Faktisk syns jeg det var vondere å tisse[8|],men det var meg da.

Lykke til,om noen dager er det mye bedre allerede[:)]

ikke skjedd med meg.. men huff... *trøsteklem*

Jeg ble klippet hele veien. Når jeg skulle på do måtte jeg bruke laaang tid og "la det komme av seg selv" IKKE trykke.  Men det er VELDIG viktig at du tar den tiden du trenger og passer på at du kommer deg på do hvis ikke kan du få forstoppelse. og da blir det enda værre...

Lykke til. Håper det ordner seg[:)] 

Hei tinemor79.

Da jeg fikk Markus, revnet jeg og ble klippet.
Virker som hele understellet er ødelagt ennå, etter 5 uker.
Det er sårt og litt vondt å sitte ennå, men de to første ukene satt jeg med rompa (fnis) i grønnsåpevann ca 10 min anger to om dagen. Det hjalp veldig, og jeg spylte meg med dusjen isteden for å tørke med papir etter dobesøk.

Back
Topp