Å svelge kameler

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Her er jeg på vei til svigermor i alt for kort topp og skjørt. Bar baby mage er IKKE noe jeg hadde trodd jeg ville kunne vise fram- men nå i 26 grader driter jeg i det- de får se en annen vei gitt!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Jeg skjønner deg meget godt:)

Hehe, komfort foran alt! :-) helt enig!!

Har selv blottet magen for hele nabolaget da jeg vasket bilen. Fått noen blikk av passerende, men jeg bryr meg ikke. :)

Hadde jeg vært mann med svær ølmage som stod i bar overkropp hadde ingen brydd seg ;)

Både malte sittende og solte meg med bar mage bulende og hengende over en alt for kort hotpants i stad :P veldig ukomfortabelt, men vil da ha litt farge på kula i år også!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Vi bodde hossvigers når vi pussa opp, så forrige helg var det noen dager med ekstrem varme - da farta eg rundt i bh :P eg klarte ikke å ha noe mer ennbh og kortbukse, hadde gått i bakken om eg måtte kleddpå meg mer innr :P

Håper svigermor tok det pent da. Hi hi!
Men, det er jo viktig at ikke babyen blir overopphetet der inne, så bedre å vise litt mage enn å svette ihjel.
Husker jeg fikk mange blikk da jeg gikk høygravid i bikini på festival med det første barnet vårt.
De fikk nok noe å snakke om. Hi hi.
Kommer nok til å ta på bikini i år også, om det blir for varmt. Gravid mage er jo like naturlig som en hvilken som helst annen mage! :-)

Back
Topp