Å suge på totten

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, altså, å bruke smokk er tydeligvis ingen garanti for å ikke suge på tommelen!
Det begynte med at Lillebror brukte den til å tygge på, men nå suger han på den ved enhver anledning :o

Anette finner den nå og da hun også ja:-) Men hun tar jo ikke smokk, så skjønnte dette kom til å skje:-)

Asle bruker smokk, men totten er veeeeeldig god her i huset også ;):P Helst hele hånda nå om dagen :eek::p Jeg er snar å gi ham smokken når det bare er totten han suger på, for en dag må de slutte med det også, og det er lettere å bli kvitt smokken enn totten :confused:

Asle bruker smokk, men totten er veeeeeldig god her i huset også ;):p Helst hele hånda nå om dagen :eek::p Jeg er snar å gi ham smokken når det bare er totten han suger på, for en dag må de slutte med det også, og det er lettere å bli kvitt smokken enn totten :confused:

Ja, jeg har også tenkt at smokk er lettere å avvenne. Samtidig er totten lettere for han å ta da, om han skulle våkne på natten...
Hehe
Og LITT søtt er det jo og :D

Emmeth både suger, tygger og leker med tommelen sin han også:) Han bruker smokk i tillegg;)

Hermine er også veldig glad i tommelen, i tillegg til smokken! Når hun spiser prøver hun å stappe tommelen inn i munnen samtidig som flaska :p Jeg er også snar å erstatte med smokken, brukte selv tommel til jeg var 12år, og det vil jeg helst forhindre på henne :binkybaby

Simone suger på tommelen hele tiden. Prøver å bytte den ut med smokken, men av og til er tommelen best. :)

Ja, tommelen har virkelig blitt en slager her!
Det hender han bare tygger på den, men suger ofte :p

Arian bruker ikke smokk, og har også funnet tommelen i det siste. Han tygger imidlertid mest på den.

Back
Topp