Jessjess Elsker forumet 15 Mar 2016 #1 Har glemt dette jeg! Ikke spise-liste -Spekemat -Rå laks Spise-liste -Folat -Det som man craver og som ikke står på listen over
Har glemt dette jeg! Ikke spise-liste -Spekemat -Rå laks Spise-liste -Folat -Det som man craver og som ikke står på listen over
Forventningsfull:) Glad i forumet Maiblomstene 2017 15 Mar 2016 #2 Ikke spise: - melkeprodukter som ikke er pasteurisert Spise: - generelt sunt og variert (som alltid, men kanskje ekstra viktig nå) - Tran/Omega 3
Ikke spise: - melkeprodukter som ikke er pasteurisert Spise: - generelt sunt og variert (som alltid, men kanskje ekstra viktig nå) - Tran/Omega 3
Nocturne82 Elsker forumet Sommerfuglene <3 15 Mar 2016 #3 Jessjess skrev: Har glemt dette jeg! Ikke spise-liste -Spekemat -Rå laks Spise-liste -Folat -Det som man craver og som ikke står på listen over Klikk for å utvide … Du kan spise sushi...
Jessjess skrev: Har glemt dette jeg! Ikke spise-liste -Spekemat -Rå laks Spise-liste -Folat -Det som man craver og som ikke står på listen over Klikk for å utvide … Du kan spise sushi...
Militærfrue91 Elsker forumet Novemberlykke 2016 15 Mar 2016 #4 Kan spise røkt laks, så lenge den er nyåpnet og ikke eldre enn 3-4 dager