Å sovne.....

Ida82

Forumet er livet
Er visst vanskelig når underlaget er stille. Her må det vugges og trilles. Ho første sovna når vi la ho ned i senga. Ikke vogn. Så lettvint på en måte. Syns så synd på de som måtte gjøre det vi må nå, mente at det var en uvane de hadde gitt barnet. Så yes, nå er jeg en av de:p

Måtte smile litt for meg selv da jeg leste innlegget ditt :-) Vi hadde det på samme måte med nr 1 og 2, spesielt nr 2 var helt ekstrem, en skikkelig såkalt vuggebaby!! Denne gangen kan jeg bare legge henne rett ned, og hun sovner av seg selv (viktig  med kosekluten da :)) Jeg har ikke gjort noe annerledes denne gangen, så barn er veldig forskjellig. Jeg har ei venninne som hadde det veldig lettvint med de to første, de sovnet av seg selv, og var veldig rolige. Hun sa til meg at vuggebarn hadde jeg skapt selv, men så fikk hun nr 3 og sannelig måtte hun ikke stå å vugge, bysse, puppe i det uendelige for å få lillegutt til å sove!! Hun har fått høre det ja... ;-)

Jeg har alltid sagt at jeg ikke skulle bysse min baby i søvn, men den planen gikk i vasken når tuppa hylte i tre uker og vi fant ut at hun hadde litt kolikk og låsninger i nakken :P
Prøver nå å venne henne av med byssing, men det hører til skjeldenhetene det faktisk funker :P
De to siste dagen har hun kunne sovne selv på siden, men det funket ikke i kveld :S

Her må det stort sett puppes i søvn, av og til bysses.

håper snart T HAN KAN SOVNE LITT FOR SEG SELV OG. oops sorry store bokstaver....

Hihi, herlig! Bra at du innser det selv da ;) Her var nr 1 en skikkelig bysse baby, men nr 2 kan jeg legge i senga også sovner hun av seg selv, herlig! Har ikke gjort noe annerledes. Lot nr 2 sove på meg når hun ahdde noen urolige netter i starten og bysset der og, men så roet hun seg ned og som sagt nå kan jeg legge henne i våken tilstand! Kan si jeg og mannen har sett på med fasinasjon at hun sovner seg, og så sett på hverandre med store øyne :D
Så ja, disse barna er veldig forskjellige selv om man gjør det samme med de!

Fitness skrev:
Måtte smile litt for meg selv da jeg leste innlegget ditt :-) Vi hadde det på samme måte med nr 1 og 2, spesielt nr 2 var helt ekstrem, en skikkelig såkalt vuggebaby!! Denne gangen kan jeg bare legge henne rett ned, og hun sovner av seg selv (viktig  med kosekluten da :)) Jeg har ikke gjort noe annerledes denne gangen, så barn er veldig forskjellig. Jeg har ei venninne som hadde det veldig lettvint med de to første, de sovnet av seg selv, og var veldig rolige. Hun sa til meg at vuggebarn hadde jeg skapt selv, men så fikk hun nr 3 og sannelig måtte hun ikke stå å vugge, bysse, puppe i det uendelige for å få lillegutt til å sove!! Hun har fått høre det ja... ;-)

Hehe:) jeg trodde jo også at alle babyer tok sutt når jeg fikk nr 1. Hadde ho vært som nr 2 hadde jeg virkelig fått sjokk :D men faktisk så sovna ho nettopp av seg selv nå:) men tror ho har sånn sovedøgn nå:) sovet i hele dag nesten....

Chocolate girl skrev:
Hihi, herlig! Bra at du innser det selv da ;) Her var nr 1 en skikkelig bysse baby, men nr 2 kan jeg legge i senga også sovner hun av seg selv, herlig! Har ikke gjort noe annerledes. Lot nr 2 sove på meg når hun ahdde noen urolige netter i starten og bysset der og, men så roet hun seg ned og som sagt nå kan jeg legge henne i våken tilstand! Kan si jeg og mannen har sett på med fasinasjon at hun sovner seg, og så sett på hverandre med store øyne :D
Så ja, disse barna er veldig forskjellige selv om man gjør det samme med de!

Hehe ja du kan jo godt si jeg bæsja på leggen :))

Back
Topp