Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har prøvd begge deler, og må si at det var 100% lettere med legging og soving med han som fikk sovne ved puppen enn med han som ikke fikk detJeg er heller litt imot det jeg da. Har hørt om alt for mange som sliter med barn som kun kan ammes i søvn og som bruker timer, uker og måneder på å venne dem av med det. Her har begge mine sovnet lett ved brystet, men da har jeg prøvd å vekke dem. Er de mette pakker jeg bort puppen. De har likevel fått masse nærhet og minste på 4 måneder sover fortsatt i armene mine rett som det er. På kveldstid ammes han til han er mett før jeg legger han over i egen seng. Han ligger ofte og titter og spreller litt før han sovner, men gråter sjeldent. De gangene han gråter får han sutt og kosefille og sovner som en stein. Gjorde det samme med eldste og han har aldri vært noe problem å legge. Jeg mener at man fint kan gi både nærhet og kos uten at puppen er involvert!
Ja, de er jo dessverre veldig forskjellige disse barna, så det som funker for meg trenger jo ikke å funke for andreVi har prøvd begge deler, og må si at det var 100% lettere med legging og soving med han som fikk sovne ved puppen enn med han som ikke fikk det![]()
Leggingen ble mye mer positiv for han som fikk sovne ved puppen så han har kun gode opplevelser, og når vi skulle avvende tok vi det sakte men sikkert.
Vi strever enda med legginga på han som ikke fikk sove ved puppen.. Han har negative opplevelser rundt legging og soving, skulle SÅ ønske jeg kunne skrudd tilbake tiden å gitt han det samme som lillebroren![]()
De som bruker så lang tid på å venne av gir nok heller opp for lett og står ikke på sitt![]()
Men dette er jo min erfaring da![]()