KatlaJ Glad i forumet 12 Jan 2014 #1 Dere som lar barna sove ute. Hvor på gradestokken setter dere grensa? Er litt usikker om jeg skal la Emma sove ute i dag, det er ca -6. Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Dere som lar barna sove ute. Hvor på gradestokken setter dere grensa? Er litt usikker om jeg skal la Emma sove ute i dag, det er ca -6. Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
LilleM.M Andre møte med forumet 12 Jan 2014 #2 Det sies at grensa er -10, men jeg synes fortsatt -6 er litt kaldt når de enda er så små, så for meg er grensa -4
Det sies at grensa er -10, men jeg synes fortsatt -6 er litt kaldt når de enda er så små, så for meg er grensa -4
Caroline :) Elsker forumet 13 Jan 2014 #3 I bhg er grensen -10,(og barna er jo større, enn våre babyer) men husk at vind er med på og gjøre det kaldere!! Selv om de ligger nedi vognen Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
I bhg er grensen -10,(og barna er jo større, enn våre babyer) men husk at vind er med på og gjøre det kaldere!! Selv om de ligger nedi vognen Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lulilu Glad i forumet Oktobermirakler 2013 Januarskatter 2015 18 Jan 2014 #4 Hvis det blåser og er over -5, eller snør så legger jeg han heller inn på soverommet og setter vinduet på gløtt slik at det blir godt å kaldt der.
Hvis det blåser og er over -5, eller snør så legger jeg han heller inn på soverommet og setter vinduet på gløtt slik at det blir godt å kaldt der.