Å sove på magen

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Kan dere fortsatt sove på magen?

Her er det ingen problem i 6. måned..

Ja. Gjør d hver natt og grue mæ til d blir umulig

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Gjør d hver natt og grue mæ til d blir umulig

Hehehe, jeg også! Går ikke ann å sove andre måter!

Nja... ligger halvveis på siden og halvveis på magen når jeg sovner, og klarer å vri meg slik at jeg ligger på magen i løpet av natta, men da våkner jeg fordi det er ubehagelig :)

Jeg ligger også sånn halvveis på siden/magen.. Men jeg trives best på siden, så ikke noe tap for meg å ikke kunne ligge på magen.

Jeg ligger også sånn halvveis på siden/magen.. Men jeg trives best på siden, så ikke noe tap for meg å ikke kunne ligge på magen.

Samme her :)

Jeg kan ligge på magen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kan det sikkert, men digger det ikke, ligge godt på siden og ryggen foreløpig, gruer meg til jeg ikke kan ligge på ryggen lenger :(

ligger halveis på magen. men blir ubehagelig til tider. bekkenet krangler veldig om natta så er ikke bare bare.

Nja... ligger halvveis på siden og halvveis på magen når jeg sovner, og klarer å vri meg slik at jeg ligger på magen i løpet av natta, men da våkner jeg fordi det er ubehagelig :)

Uff, akkurat sånn har jeg det også! Sovner på siden men ruller meg endel over på magen løpet av natta, og våkner opp med en følelse av at magen min skal revne (sikkert fordi lillegutt har pressa seg inn i den siden som jeg ikke ligger på :) det er så smertefullt og rulle tilbake til rydder igjen, men etter å ha gjort det, så blir det fort bedre :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sluttet og sove på magen for lenge siden, syns det ble ubehagelig allerede i uke 13 da magen gikk utenfor puppene allerede da. Og nå blir jeg kvalm bare buksa er litt stram så mage er nok ikke noe for meg ;)

Huff, nei det er kjempeubehagelig å ligge på magen. Klarer bare å ligge på ryggen i korte perioder på sofaen. Er stor sett bare det å ligge på siden som er godt.
Etter en arbeidsdag sliter jeg skikkelig med å finne en god stilling til noe som helst. Det er vondt å stå, sitte, gå, ligge... bytter stilling hele tiden, og blir kjempefrustrert av at jeg ikke klarer å slappe av.
Det som hjelper da er å ta et bad i badekaret:)

Skulle aldri har skrevet denne posten, i går da jeg skulle legge meg var det veldig ubehagelig å ligge på magen. Mye av grunnen var vel at hun drev å sparket så fælt..håper ammeputa mi kommer snart, så blir det kansje letter å finne en annen god stilling som ikke er på magen.

Back
Topp