Å sove på eget rom

*hage*

Gift med forumet
I går flytta vi senga til lillemann inn på rommet hans. Det var så deilig å få tilbake rommet vårt! Men ble en del flying fram og tilbake i natt, han var en del våken og måtte ha smokken. Plutselig har soverommet vårt blitt vårt igjen, og det er jo stort:D

Andre som har flytta de små på eget rom, og hvordan har det gått?

Nei, det gidder vi ikke enda! vi spiser fortsatt 3 (!!!) ganger per natt så blir ikke aktuelt! Men kjempeflott for dere! Jeg gleder meg til det blir vår tur  :)

biddit skrev:
Nei, det gidder vi ikke enda! vi spiser fortsatt 3 (!!!) ganger per natt så blir ikke aktuelt! Men kjempeflott for dere! Jeg gleder meg til det blir vår tur  :)

Samma her :) Pluss at ho våkner noen ganger og vil ha smokken sin :P

Jenta her har sovet på eget rom fra hun var litt over tre mnder. Og det har gått fint. Når hun fikk mat på natta satt jeg i en god stol inne på rommet. Det funket fint. Hun var veldig var for lyder. Og våknet av det minste når hun lå på rommet sammen med oss. Hun mister smokken et par ganger om natta, så er inne hos henne noen ganger i løpet av en natt, men hun sovner som regel igjen med en gang. Har babycall og hører nesten hver minste lyd

Det hørtes deilig ut å få "tilbake" soverommet;-) Gleder meg til vi kommer dit også. Foreløpig har vi et soverom i hver etasje i huset og det er uaktuelt å flytte han over på eget rom før det nye rommet skal pusses opp (vegg i vegg med vårt nå). Men det gleder jeg meg til altså;-)

Ja er alltid godt og få tilbake rommet sitt..her har ungene fått eget rom når de var ca 1 år,kunne ha gjort det før men turte ikke pga dette med krybbedød og sånn..er en stund siden da for ungene er 8,5 og 3 år..

Vi la lillemann på eget rom når han passerte 3 mnd :-) Fra å spise 5-6 gang pr natt spiser han nå kun 1 gang, så det er deilig :) Noen netter må vi gi han smokken et par ganger.

Min lille flyttet på eget rom for ca en måned siden. Rett og slett fordi han ble vekt av ting som snorking til samboer, når han skulle sovne etter amming turte jeg ikke røre en lillefinger osv. Var utrolig deilig å kunne bevege seg som man ville når han kom på eget rom.
Det gikk bare bra! Her var det jo ekstra stor overgang da, siden han lå i hengevugge som hang i taket da han var på rommet vårt, nå sover han i vanlig sprinkelseng. Men allerede første natten gikk bra. :)

Nå er det litt slitsomt da, siden han har en periode med mer urolig søvn og flere oppvåkninger, men det går nå på et vis. =)

Her må ho sove med oss til vi flytter til et annet sted. Har bare et lite soverom. Går helt greit å ha det sånn. Ho reagerer ikke på lyder heldigvis :)

Gidder ikke :P Neida, han spiser fremdeles noen ganger på natta så har drøyd det.. Men han er i ferd med å vokse ut av vogga så vi må nok vurdere det snart :)

Sover fortsatt på vårt rom. Frem til nå har hun våknet for mat 2-3 ganger for natten. Den siste uken har hun bare våknet en gang, så håper hun klarer å vende seg selv av med nattspising før hun flyttes inn på eget rom. ;)

Min hadde en periode medkun en nattamming, også gikk det tibake til tre igjen... :p

Her sover han på rom sammen med søstra si. Det har han gjort fra han var 2-3 mnd om jeg ikke mins feil. Han sover fint og søstra syns det er stas. Han fikk mat 1 gang pr natt den første tiden de sov sammen, men funka fint det. Storesøster sov videre om ho våknet av han på natta.

Nei, Fredrik sover fortsatt på vårt rom. Er jo meningen at han skal inn på det andre rommet etterhvert. Men så er det jo sånn at vi bruker det som gjesterom. Svigers bor 3timer unna og samtlige kamerater av min kjære gjør også det.
Så når de er på besøk så må jo de sove der.....

Blir nok bare noe styr hvis vi må flytte han frem og tilbake inn på rommene når vi da har overnattingsbesøk :P

Mini har sovet på eget rom helt fra fødselen av, men vi samsov den første måneden, etter det har han sovet alene i sin seng. Han har sovet hele natta fra han var 2-3 mnd :) så trenger sjelden tenke på nattamming :) ikke tar han smokk heller, så han har ingen smokk å miste :P 

Back
Topp