Å sove hele natta

caracara

Forumet er livet
Nå har småen gjort det to ganger, sist mating i 22-tida... Holder (kanskje) på å våkne nå, kl 8... Mener å huske eldstemann òg hadde fornuftig sovehjerte, men han er bare 9 dager?! Helt greit for meg, og det er jo ikke sikkert at det holder seg sånn. Hvor ofte skal de andre august-barna ha mat om natta?

Her pleier hun å få mat klokken 12 og så har hun sovet til hall 7 :) gir henne da, så sover vi til hall 11-11. Håper det varer :)

Verdens beste gull kom 5 august <3

Her sover hun til rundt 8 når hu får mat siste gang ca 23.30. Så spiser hun godt når hu våkner :)

Svarte deg litt på generell,jeg;-)

Snuppa her spiser ofte-hver 2-3 timer.... Og første nattøkta holder hun fred i 3-4timer, frem til 2-3. Men etter det er hun for trøtt til å spise seg ferdig, så da holder hun det gående hver 15-30 min resten av natta.. Håper det stabiliserer seg snart!!

Svarte deg litt på generell,jeg;-)

Snuppa her spiser ofte-hver 2-3 timer.... Og første nattøkta holder hun fred i 3-4timer, frem til 2-3. Men etter det er hun for trøtt til å spise seg ferdig, så da holder hun det gående hver 15-30 min resten av natta.. Håper det stabiliserer seg snart!!
Hehe, kan ikke tro at noen har det på lik måte som oss :D
Vi har det også slik, men han er da bare 3 dager gammel. Vi får se hvordan det blir ettervert. Håper det vil bli bedre :)

Prinsen ventes 06.08.13

Ca hver 3-4 time skal hun ha mat på natta. Om kvelden kan hun være litt hyppigere på puppen, men vi sovner som regel greit en gang mellom kl 22 og 24.

Her er første mating gjerne i to-tre tiden. Deretter en mating rundt halv seks. Noen ganger sovner jeg mens jeg mater, og da har jeg ikke helt kontroll på de tidene, men prøver iherdig å holde meg våken slik at jeg ikke får enda et barn som ikke vil sove alene ;) Når hun har fått mat siste gangen kan hun sove godt utover morgenkvisten.

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

Back
Topp