Å sove er nesten umulig..

Gutteskatt i magen

Betatt av forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Jeg begynner å bli så sliten av å ikke få sove.
Jeg bare ligger å vrir meg fra den ene siden til den andre. Kan ta timesvis før jeg sovner, selvom jeg er kjempetrøtt.

jeg har virkelig prøvd mange ting nå, uten hell;

• Å legge meg til fast tidspunkt/ stå opp til samme tid
• Eteriske oljer
• Å ikke sove på dagen selvom jeg er utkjørt pga mangle fe søvn på natterstid.
• Bad før leggetid (blir trøtt, men det er det).

Jeg begynner å bli desperat! Har begynt å stå opp istedet. Sovner lettere når jeg legger meg igjen, men blir jo «sveiseblin» på morgenen. :(

Flere enn meg som har det sånn? Det gir ingen mening. Baby er rolig om natten og..

Har du prøvd me puter for å bygge opp rundt deg? Våkner oftere om nettene og snur meg ofte men faller fort til ro igjen. Er du kanskje bekymret for noe som gjør at du ikke får sove? :)

Lett gjenkjennbart!:dead: Ligger gjerne våken til i 2-3 tiden, gjerne også lengre. Men jeg prøver ofte å sove litt på dagtid likevel, tenker at det kanskje blir litt sånn når lillemann kommer uansett. Har selv store bekkensmerter med stråling i beina som største grunn til at jeg ikke sover:shifty: Tenker at du burde tillate deg selv å sove på dagtid hvis du har mulighet til det. Du trenger hvile og hvis du likevel er våken på natten, så må du ta den søvnen du får:Heartred

Eg sliter med søvn eg og. Vrir meg og får ikke sove uansett hvor trøtt eg er!:sour: mye restless legs då.

Ja, dette er likt fra de andre svangerskapet mine også. Alle sier du må sove mens du kan, men det er jo helt føkkings umulig. Tror kroppen øver på våknenetter

Har du prøvd me puter for å bygge opp rundt deg? Våkner oftere om nettene og snur meg ofte men faller fort til ro igjen. Er du kanskje bekymret for noe som gjør at du ikke får sove? :)

Absolutt! HR Bbhugme puta og. Er oppe å tisser mellom 4-8 ganger.

Men, fikk påvist lavt jern hos jordmor idag. Det KAN være en medvirkende faktor, så nå er jern kjøpt og håpet stort...

Sliter med nattesøvnen her også. Men ikke med innsovning når for tiden, her våkner jeg ofte «midt på natten» og er våken et par timer, før jeg sovner igjen like før jeg skal stå opp. Er avhengig av å sove litt på dagen også, ellers får jeg alt for lite søvn totalt sett. Men tror kanskje det er kroppen som øver seg til nattevåk, når babyen er kommet blir det jo også søvn i bolker.

:HeartredJeg sliter også med innsovning.. baby romsterer i magen. Våkner også et par ganger på natten og morningen og må på do og det er liv i leiren. Vi skal tilvenne oss dert som kommer så det er vel normalt og som alt annet så varierer det fra person til person hvor mye osv. Jeg har bbhugme puta og er så varm om natten at ligger m dyna også mellom beina.. det hjelper litt. Og ligg på Venstre side da får du best blodgjennomstrømning

Back
Topp