Å sove en hel natt uten å måtte på do- deilig!

Bolle3

Flørter med forumet
Har hatt noen netter nå eg har sovet hele natten uten å flydd på do 2-3 ganger, godt å føle seg uthvilt når eg står opp. Er vel En kombinasjon med at livmoren har vokst oppover pluss at eg drukke litt mindre vatn på kvelden... Andre som har merket noe endring i natterekingen?

Har hatt noen netter nå eg har sovet hele natten uten å flydd på do 2-3 ganger, godt å føle seg uthvilt når eg står opp. Er vel En kombinasjon med at livmoren har vokst oppover pluss at eg drukke litt mindre vatn på kvelden... Andre som har merket noe endring i natterekingen?

Ja! Jeg har også sluppet unna dobesøk på natta den siste uken. Deilig [emoji4] Går litt mindre på dagtid også føler jeg. Drikker mye vann på dagtid, men prøver å drikke minimalt etter kl 20 på kvelden nå. I starten var jeg så tørst at jeg til og med måtte drikke på natten.

Ja i natt sov jeg hele natta uten dobesøk :happy: Herlig! Må drikke veldig lite på kvelden ja, blir mye gjennom dagen.

Her har det også vert stor forbedring.

Tidligere kunne jeg gå opptil 3 ganger på natten. Nå trenger jeg heldigvis bare 1 ;)

Back
Topp