Å som jeg gleder meg...

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
....til vesle gutten skal kose med denne bamsen. Jeg blir så utrolig lett rørt, at når jeg skulle legge denne bamsen måtte jeg tørke noen tårer..
Jeg var på babyshower for ei venninne av meg i går, og hun fikk hilsener fra familien hennes og da måtte jeg selvsagt gråte litt da også:rolleyes: ALT gjør meg rørt...!!! Helt håpløst:p:oops::)

Vedlegg

• 1367161715935.jpg
    1367161715935.jpg
    62,1 KB · Visninger: 88
Men den bamsen var da helskjønn <3 *sukk* forstår godt du blir rørt. Kjenner meg igjen - det er jo ikke lenge til vi har våre små yndige etter såååå lang ventetid <3

Den skjønne da:) ej kjøpte sann kose klut, bere at d e ei kanin da på prinsess:) drive å legge den oppi senga vår sann at ho ska kjenne mamma lukt av den så ho kansje blir mer knytta til den:) synst d e så søtt me samme bamsa:)

Åååh den var skjønn!! Ikkje lenge igjen no:D eg og blir så fort rørt.. ganske irriterende :p

Den var jo bare helskjønn:) Dattera mi har vært avhengig av å ha en slik når hun sover fra hun var 2 mnd gammel:)

Mina hadde faktisk en sånn type hun også. Bare hennes var rosa og en kanin;) Og hun elsket den, pluss at alle vi har gitt den i gave til, har vært like forelsket i den:)
Kaloo heter merket, og bamsen heter plume. For de som lurte:cool:

Har og kjøpt inn koseklut:-) besse jentene her er avhengig av sin,så da må jo lillemor ha og:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp