gakka Forumet er livet 7 Jun 2006 #1 De er helt ville i dag altså. Kanskje de har lyst til at jeg skal spise noe snadder nå. Ja de har lyst på noe godt nå.
De er helt ville i dag altså. Kanskje de har lyst til at jeg skal spise noe snadder nå. Ja de har lyst på noe godt nå.
lenemor Forumet er livet 7 Jun 2006 #2 Her er det to mot en... magen sier ja, h*n i magen sier ja, men hodet sier nei... Jeg har bestemt at hodet skal være sjef i dag!
Her er det to mot en... magen sier ja, h*n i magen sier ja, men hodet sier nei... Jeg har bestemt at hodet skal være sjef i dag!
gakka Forumet er livet 7 Jun 2006 #3 ORIGINAL: snuppå Ja kan tenke meg de har lyst på noe godt !! hihi. Ska de få noe eller?? [:D] Tør ikke gi de noe søtt ihvertfall. Da blir de sikkert enda villere. De skal få en gulrot, skal de.
ORIGINAL: snuppå Ja kan tenke meg de har lyst på noe godt !! hihi. Ska de få noe eller?? [:D] Tør ikke gi de noe søtt ihvertfall. Da blir de sikkert enda villere. De skal få en gulrot, skal de.
lenemor Forumet er livet 7 Jun 2006 #4 merker det ganske raskt om jeg får i meg noe søtt her - da blir det liv i leieren!! [:D]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 7 Jun 2006 #5 Hihi.. Min og dreiv på noe veldig i magen her i sted..! [:D] Kjempedeilig!!