Å sitte selv

Det gir ingen mening, egentlig? De skal ikke sitte før de kan sitte og sette seg opp selv, det hjelper jo ikke at de er våkne. Nå kommer det selvfølgelig an på hvilken sittestilling det er snakk om, da, har man en mellomting av helt sittende og liggende går det helt fint.

Ja, det er det. Buggaboo sin sittedel kan sitte litt opp. Så barnet lener seg fremdeles bakover. glemte å skrive det
Hensikten med å være våken er å passe på nakken til ungen. Den paller ofte til siden når de sover.

Altså, jeg liker godt bagdelen ifht når hun sover osv. Men merker jo i denne varmen at det er varmt oppi der.. men er det en gyldig grunn for å skifte ? Hun er jo stor nok og har god kontroll i feks tripp trapp og snur seg og åler seg rundt så er nok bare et spørsmål om tid.

Så lenge man har sittedel som kan legges ned ser jeg ikke problemet. N sover nesten bedre i sportsdelen.
Sier du det alså?
Kanskje verdt å prøve. :happy:
For vår del blir det enklere å ha med vogna, da vi har hardbag som tar litt plass i bilen. Og med sportsdelen slås alt sammen i ett.

Ja :) Det er bare å prøve, fungerer det ikke er det bare å bytte tilbake :)
Stemmer det. Så noen med samme vogn idag, med sportsdelen og tror kanskje vi drøyer litt til. Hun blir så eksponert for solen der (mer enn i bagen) Så vi får se.

Jeg synes det er ca. det samme her, kanskje siden det er samme kalesje og solskjermen sitter likt. Men det er sikkert forskjellig fra vogn til vogn, ja.
Akkuratt,det er jo fint.
Sånn det så ut så blir liksom bleiepartiet og beina helt udekket. Har til nå hatt med en paraply og då solen er så varmt

Vi byttet over til sittedel da lillegutt var 4 1/2 mnd. Da var han på god vei ut av bagen flere ganger. Og er jo ikke lett å feste sele der. Hadde fint klart å dra seg opp og over.
Blir jo ikke "sittende" uansett, bare å lene ryggen bakover. Kjekk når man er ute og spiser, bare kjøre vogna inn til bordet og bruke som babystol.
Så lenge han ikke sitter sånn hele tiden ser jeg ikke problemet

Back
Topp