Å sende venneforespørsel på FB

*josefine*

Elsker forumet
Legger du til alle venneforespørslene i vennelisten din? De du ev. velger å ignorere, hvorfor gjør du det?
Jeg har sendt ett par forespørsler og ikke fått svar, kjenner jeg blir litt lei meg[:(] Dette er folk jeg snakker med flere
dager i uken, ene er nabo og den andre er en kollega, er en uke siden jeg sendte forespørsel nå så regner med de har sett den[&o]
Selv har jeg blokkert folk som jeg absolutt ikke vil ha på FB ellers så legger jeg de til uten full tilgang.

Jeg legger ikke til folk jeg ikke aner hvem er, men med venner og bekjente gjør jeg det så klart[;)]

Jeg legger til folk jeg kjenner.

Kjenner jeg ikke personen, eller har ikke noe behov for å ha personen på facebook (fordi vi gikk på skole sammen for ti år siden og ikke da sa vi hei til hverandre engang) legger jeg ikke til personen.

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg legger ikke til folk jeg ikke aner hvem er, men med venner og bekjente gjør jeg det så klart[;)]

Hvis du går in på profilen deres, og du får opp teksten "legg til som venn", da har de nok ignorert forespørselen.

Jeg trykker glatt ignore om jeg ikke vil være venn med en som har sendt venneforespørsel. Vil ikke ha hele verden der inne, så hadde f eks naboer jeg bare er på hils med lagt meg til er det slett ikke sikkert jeg hadde trykka ja. Har ved flere anledninger trykka ignore på perifere bekjente. Orker ikke ha dårlig samvittighet for det en gang. For noen år sia la jeg forresten til en gammel kompis jeg ikke har kontakt med lenger, men på ungdomskolen hadde vi en greie, endte med at jeg avviste han da. Han la meg ikke til som venn, kanskje fordi han var bitter fra den gang, eller fordi han bare ikke hadde interesse av å ha meg som facebookvenn. No hard feelings for meg iallefall, folk må få bestemme selv[:)]

ORIGINAL: *josefine*

Legger du til alle venneforespørslene i vennelisten din? De du ev. velger å ignorere, hvorfor gjør du det?
Jeg har sendt ett par forespørsler og ikke fått svar, kjenner jeg blir litt lei meg[:(] Dette er folk jeg snakker med flere
dager i uken, ene er nabo og den andre er en kollega, er en uke siden jeg sendte forespørsel nå så regner med de har sett den[&o]
Selv har jeg blokkert folk som jeg absolutt ikke vil ha på FB ellers så legger jeg de til uten full tilgang.

korleis får du til å ikkje gje full tilgang til ein venn på facen??
er ein venn eg ikkje vil gje full tilgang på profil siden min....
anyway
ja, eg pleier å godta vist eg snakker med vedkommende =)

ORIGINAL: Alvesol

Nei, legger ikke til hvem som helst.
Ganske enkelt fordi jeg ikke ser vitsen med å ha maange "venner" som ikke bryr seg en dritt om meg...

Må si meg litt enig der! Er så mange som adder folk på facebook fordi de er "nyskjerrige" og vil ha litt sladder.

Jeg legger kun til de jeg har jevnlig kontakt med og omgås med! Har fått forespørsler fra folk jeg ikke har noen felles venner med, eller venner av venner og da godtar jeg ikke.

Å nei, ikke alle får bli min venn på Facebook [:)]

Skulle legge til en kollega i går, men så at hun hadde over 900 venner og da hadde jeg ikke så lyst allikevel...[&:]

Jeg godtar de jeg vet hvem er, hvis jeg synes det er ok at de ser bilder osv .
Ukjente godtar jeg ikke pga jeg har bilder av lillegutt der, opptaterer med hvor jeg skal ,er osv.

ORIGINAL: Alvesol

Nei, legger ikke til hvem som helst.
Ganske enkelt fordi jeg ikke ser vitsen med å ha maange "venner" som ikke bryr seg en dritt om meg...

Veldig enig.

Spesielt de som bare legger deg til fordi de dør av nysgjerrighet over hvordan ungen din ser ut [8|]

Jeg legger til folk jeg kjenner. Om det er noen jeg kun har felles bekjente med, men i grunn ikke vet hvem er, så ignorerer jeg.

Back
Topp