Å sende en takk til..

Nei! Absolutt ikke.. nå fikk vi det jo til selv da - men, det var kun fordi jeg nektet å gi opp selv!

Klinikken var så negative og lite behjelpelige at jeg følte meg i veien hele tiden! Nå hadde jeg jo sikkert en krevende diagnose, men de kan jo vise litt medmenneskelighet spør du meg[emoji57]
Ser den..
Selvsagt. Alle som jobber med mennesker bør vise medmenneskelighet.
Så bra dere fikk det til selv :)
 
Vi sendte både takkekort og bilde :) henger masse bilder av ivf bebiser på veggene i Porsgrunn ❤️
 
Riksen tror jeg har en vegg der de henger opp et hjerte for hvert gravide par den dagen/uken. Var på innsett der og da hang det flere hjerter, var veldig koselig! Da var jeg på et annet innsett til enn det standardrommet (helt innerst i gangen). og så har de en bildevegg med kort med bilder av IVF-babyene. Det hang i gangen.

Så tenker jeg sender et kort når de blir født :) Men en gave for hvert levendefødte barn, da hadde fort hadde fått ganske mange pakker hver dag.
Det er jo utrolig koselig med slik bildevegg da :D
 
Enig i at sykepleierne på Riksen var flotte! Hun jeg likte best der byttet jobb til Fertilitetssenteret, så jeg traff på henne der da vi kom dit. Du kan si hun hadde litt ekstra forståelse for ting vi hadde opplevd og ikke var fornøyd med på Riksen. Det var hun som ringte meg med hcg resultatet for jenta vår, hun var så søt og gleder seg så til å fortelle oss gode nyheter, nesten så hun gråt av glede i telefonen[emoji173]️[emoji4]

Husker henne! [emoji7]
Hadde henne også både på riksen og Fertilitetssenteret
 
Jeg sendte takkekort til Riksen siden vi hadde nok julekort med bilder av jentene til overs [emoji5] syns det er hyggelig å takke for god hjelp. Uten dem ville vi ikke hatt skattene våres.
 
klinikken, gjorde dere det? En blomst/kort elns?
Som en liten «takk for at dere hjalp oss å få barn»?

Er det noe dere har gjort eller har tenkt å gjøre når dere er ferdig med forsøk?
Vi sendte bilde av K og med takk for god oppfølging og at det klaffet på første forsøk osv. Måtte sende skjema ifht fødsel og sånn, i forbindelse med statistikken så da gjorde vi det i samme slengen :)
 
Back
Topp