Å sende barnevogn i posten...

Lillemor1

Elsker forumet
Dere som har sendt el motatt barnevogn i posten, hvordan pakket dere den? Var på posten her i går og fikk beskjed om at den måtte pakkes i en papp-eske, men får jo ikke plass til en quinny 3 xl m/bag i en papp-eske?[8|]

Jeg pakket den i tykk plast - den kom velberget fram. [:)]

Pakket bare i svartsekker, med maaaaaaasse pakketeip rundt. Prøvde med papp rundt først, men pakken ble jo helt grusomt stor og uhåndterlig.

anbefaler og pakke den godt.
Ei vogn jeg nylig kjøpte kan ikke brukes pga dårlig pakking av avsender.
Var kun pakket i plast. vogna er totalt skjev og går ikke ann og gå med.[&o]

Så pakk den godt inn i papp. Hovedregelen er jo det at den skal tåle vekt i en container full av pakker selv om den ligger nedertst.

Takk for svar, synes nok det hørtes litt rart ut når hun på posten sa den MÅTTE pakkes i en pappeske. Noen anelse hvor jeg får tak i bobleplast?

fikk bobleplast på jobben og brukte gaffatape + svartsekker utenpå!

Kan vel kjøpe bobleplast på Binders f.eks. Men jeg ville anbefalt deg å surre den inn med plastfolie også jeg da, i MANGE lag! Det er ganske holdbart nemlig, og hvis du har bobleplast innenfor der igjen, så vil jeg tro sannsynligheten for skade er liten.

E gikk på posten på spar å fikk tjokk gjennomsiktig plast: ) Hadde ei emmaljunga edge duo e selgte å fikk pakka den i to sanne posa uansett om den blei DIGER da[:-] Pappeske liksom! Neij vettu no ka:p

Back
Topp