Å se at andre føder..

Nei takk, ikke verken lyst eller behov for å se noe slikt.
 
Elsker det , det gjør datteren min på 11 også :playful: guttungen på 8 synes deg var drit ekkelt,men plutselig falt han helt ut og var superfascinert han også :angelic: mannen har vent seg til det , virker ikke som om det gjør ham noe ,men han har aldri vært med på fødsel,, så blir nok litt fødeavdelingsmarathon i september :hilarious:
 
Ser fødsler nesten hver dag på jobb, det er jo skikkelig spennende. Men det frister meget lite å gå gjennom det der selv ja :)
 
Nettopp sett gjennom alle sesongene på viaplay. Er 29 uker gravid med barn nr 2. Verste er at jeg sitter og tenker "herregud, så vondt er det ikke!", men tar det i meg da jeg hadde en drømmefødsel på 1time og 50 min med første, så kan ikke helt forstå hvor vondt det må være å bære i fødsel i mange timer....
 
Jeg har ikke prøvd å se det en gang og tenker hvorfor det, får snart oppleve å føde selv det får holde...
 
Syns det er spennende og kunne gjerne vært med å sett på en fødsel :p
 
Har vært med på en fødsel under sykepleier studie ph syntes det var spennende og fasinerenes. Kunne godt gjort det igje. Har sett sån alt av fødeavdelingen å.
 
Liker å se fødeavdelingen. Det er jo ett helt magisk øyeblikk. Kunne gjerne tenkt meg å vere med på en fødsel også
 
Back
Topp