Å se at andre føder..

Ikke i bruk

Forumet er livet
Ok, jeg innrømmer det. Det skriker langt inni meg når jeg uheldigvis kommer innom tvprogrammet "Fødeavdelingen" og lignende. Jeg klarer rett og slett ikke å se at andre føder. Ikke på tv i alle fall. Aldri sett det i virkeligheten. Har du? Syntes du det er ok? Fascinerende?
 
Jeg synes at det et koselig og fascinerende å se på, men kan nesten kjenne smerten selv. :p
 
Jeg syns det er fascinerende. Så mye på det da jeg gikk gravid med førdte
 
Jeg synes det er fascinerende og elsker fødeavdelingen!
 
Orker ikke tanken på å se det en gang.. zapper rett forbi!
 
Nei det liker jeg ikke! Får så vondt av å se de stakkars kvinnene!
 
Så det masse mens jeg gikk gravid, men ikke nå lengre.
 
Så på det veldig mye på fødeavdelingen før jeg ble gravid. Og synes det var ekstra spennende å se mens jeg var gravid. Men nå blir jeg kvalm av det. Får så vondt inni meg, og føler smertene. Så nå trykker vi bare rett videre.
 
Last edited:
Gjør meg ikke noe å se andre føde. Kjenner det ikke noen plass. Men syns det er kjedelig å se på da. Som på fødeavd.

Kunne mer tenkt meg å vært med i virkeligheten da [emoji4] Hadde nær venninne med meg på siste [emoji4]
 
Jeg elsker å se på fødeavdelingen, synes det er så spennende! Det er jo helt fantastisk at det går an.
Er ferdig med fødsler selv, og når jeg ser på blir jeg stolt av at dette har jeg klart TO ganger
 
Jeg synes det er veldig fascinerende [emoji7] Ser på mange fødselklipp på Instagram, hvor man ser de kommer ut av åpningen.
 
Får helt fnatt av det og orker ikke se på, at mange mener fødsel er så flott rister jeg litt på hodet av[emoji23]
 
Jeg klarte ikke å se på det før etter denne fødselen, hverken før jeg ble gravid eller mens jeg gikk gravid. Ser ikke så mye på det da, men kan bli værende på kanalen om det er rett før babyen spretter ut. :)
 
Jeg bytter kanal. Greier bare ikke å se på det jeg.
 
Nei, det ser jeg ikke på nei. Nok minner fra min egen fødsel gitt.
Har kansje blitt litt bedre med tiden. Men trenger ikke å stå på!
 
Synes det er fascinerende. Elsker fødeavdelingen! Ser bare på det når jeg er alene hjemme da. Ikke noe jeg tvinger mannen gjennom :p
 
Jeg syns det er så gøy å se fødeavdelingen, og jeg kjenner at jeg blir rørt når jeg ser de får baby opp til seg. Gjenoppleve den følelsen litt :Heartred
 
Back
Topp