"Å søren, sånn var det ja!"

Nullenusken

Forumet er livet
Dere som har barn fra før... Har dere hatt noen sånne "aha-opplevelser" ennå?
Ting du hadde glemt eller fortrengt fra tidligere svangerskap som har kommet tilbake nå?

Her hadde jeg glemt nattsvettingen og den tette nesa, hehe....
 
det kommer nok om et par uker, har ikkje de verste symptomene ennå.

Men huske eg var tett i nesa konstant og at eg måtte opp å tisse 3-4 ganger ila natta. Gleder meg IKKJE
 
Har allerede begynt å tisse veldig mye mer. Må opp 1 gang hver natt iallefall.
Sist måtte jeg på det verste opp 7 ganger på en natt.
Det ser jeg ikke fram til.

Og så har jeg litt rastløse bein når jeg legger meg.

Dette har kommet litt for tidlig denne gangen ;)
 
Hehe, så langt er det bare trøttheten som har gjort seg gjeldende her. Nesten så jeg er litt nervøs pga manglende symptomer
Eller jo, kaffe smaker annerledes, det var faktisk første tegnet jeg fikk på at jeg var gravid!
 
Jeg tenker jeg får den aha-opplevelsen i det riene starter
 
Trøtt og energiløs - akkurat som sist! Hadde glemt at det går an å være SÅ trøtt, liksom.. :P
 
Å ja... Kvalmen, trøttheten og ikke minst bekkenløsninga... :( gleder meg heller til første sparket! :)
 
Faktisk ikke.. Har ett sykt anderledes svangerskap enn sist.
Sist var jeg super KVALM frem til uke 18 og hadde HØYT blodtrykk fra uke 28.
Men kunne slippe jubelen løs tidlig, pga tidlig UL tydet på at kom til å gå bra. Det kunne de nermest garantere.

Denne gangen blir jeg kvalm om jeg er sulten eller spiser for mye. Ellers lite me symptomer.
Hatt blødning, 50/50 for at fosteret vil holde seg i magehuset pga veskeoppsamling etter blødningen. Så går bare å vimser og føler meg i grunn lite gravid, men må oppføre meg som kjempe gravid og får gjøre, ja, helst ingenting de nermeste dagen! 
 
Back
Topp