Å så sinnsykt kvalm.....

Sylvia80

Gift med forumet
emoticonDa begynte jeg å kaste opp igjen i går.. 3 ganger, og 2 ganger i dag morges og måtte ta kvalmestillende for å få mini i bhg... Så bestilte meg legetime, og får komme i dag... Nå blir jeg nok sykemeldt... Bare håper det ikke blir som sist... Da var jeg sykemeldt hele svangerskapet, kasta opp 10-20 ganger i døgnet fram til uke 26... Og etter det kom andre komplikasjoner så fikk ikke lov å jobbe. Hadde håpet jeg hadde litt bedre utgangspunkt denne gangen og ikke ville bli like dårlig siden jeg veier mye mindre og er i bedre form. Sukk... Håper det gir seg..... Det er så vannvittig kjipt å bli så dårlig så tidlig, er vanskelig å holde det hemmelig da.. Folk trekker sine egne konklusjoner... Arrrghblæh....

Stakkars deg! Kvalmen og oppkast er så slitsomt... Holdt på så lenge som deg sist jeg også, så følte det skikkelig urettferdig, det SKULLE jo gi seg i uke 12 står det over alt! Den gang ei...
Håper du slipper unna tidligere denne gangen og at det ikke blir like mye oppkast hver dag!!!

Off, kjedelig å være så kvalm og kaste opp så mange ganger per dag.. :(
føler med deg, jeg kastet opp hver morgen til uke 25 eller noe sånt sist svangerskap.

Huff:/ Må være noe av det verste! Er det hypermesiss du har?

Får bare håpe at det bare må bli bedre og ikke verre

Uff:( det er så k jedelig, kaster selv opp flere ganger for dagen..  Har funnet ut at det hjelper å spise ca hele tiden... går ikke mye mer enn 20-30 min før jeg tar en k jeks, eller n oe.
med en gang kvalmen kommer løper jeg for å finne mat.

De på jobben må tro at jeg er den matmomsen:P
og drikk masse masse vann.

Jaja, det er no verdt det til slutt<3

masse god bedring.

Usj.. ble sykemeldt ja.. kasta opp 5-6 ganger i går og i dag trass i kvalmestillende, og hver gang jeg svelger noe ned kommer det i retur.. Har gått ned 3,5 kg denne uken.. Håper det gir seg eller noe fungerer snart for denne gangen har jeg ikke like mye å tære på som sist... Usj.. Ja, det er heldigvis verdt det til slutt!

Back
Topp