Å så glad jeg ble

Vilnus

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Etter et skikkelig koselig bergensjente treff, fant jeg ut at jeg skulle på kid på salg. De hadde bare ammeputer i lyserosa stående fremme (og jeg måtte jo ha blå), så jeg spurte dama i butikken om de hadde i andre farger enn det. Da kom hun frem med en haug i lyseblå. Jeg legger merke til en feil på ene puten. Hun sier jeg kan få den for 50% (ikke bare 40%). Jeg syns skaden er for stor og leter frem en annen en (som har en pitteliten strek på). Men snille damen sier at jeg allikevel skal få den for 50%. [:D] I tillegg kjøpte jeg noen laken og en pingvinbamse: 204 kroner.

For å gjøre dagen ennå bedre, kom jeg hjem til verdens snilleste mann som hadde vasket babytøy, sagd ned stelle kommoden (nå er den perfekt) OG kjøpt et KJEMPESTORT påskeegg fylt med masse nam til meg. Åh nå er jeg glad!!

Hatt en super dag i dag du da [:D]

Nesten litt missundelig [:D] eller ikke nesten, jeg er missundelig [:D]

Så koselig med sånne skikkelig bra dager[:)]

hihi, har lagt ut et tips om billige ammeputer og super salg på Kid lenger nede her jeg også [8D] Blei blå ammepute på meg også, og den er tatt i bruk allerede, for har funnet ut at den er helt super og ha i ryggen i sofaen, ikke en eneste ryggsmerte siden jeg kom hjem for flere timer siden (NY rekord[:D]) [8D] ffikk også kjøpt to 10-pack med kosekluter (skal bruke de som gulpekluter) et mykt deilig blått babypledd, noen myke vaskekluter o.l... blei bare litt i overkanten av 300 kroner, så føler jeg har gjort et lite kupp i dag ja :) deilig følelse [:D][8D] så kjenner følelsen din [;)]

hørtes ut som en helt fantastisk dag du har hatt!!!!!
deilig med sånne dager da!!!!
og for en avsluttning også...et stort påske egg med snop!!!!!! mmmmmmmmmm.....[:D]

Back
Topp