Å SÅ KVALM!!!!!

TonjeC

Flørter med forumet
De siste dagene har kvalmen satt inn i høygir her, ALT lukter fælt og nesten all mat kommer i retur! [:'(] I tillegg jobber hormonene overtid, kan sitte her og grine av værmeldingen! [:D]

Noen som har noen gode kvalme-råd??

-Spyflua-

Jeg spiste tørr kornmo- kjeks jeg.. Hadde gjerne med meg noen i bilen og veska i tillegg. For når kvalmen kom så kom den også til de grader. Da var det greit å ha noe å spise på i nærheten.

[:)]Stakkars deg!!! Vet hvordan du har det. Det er neimen ikke lett å holde dette hemmelig når jeg spyr hele tiden. Men-syrlige grønne epler -skrelt og delt opp i små biter hjelper meg.Jeg drikker også litt romtemperert Cola,og koser meg med tørre melba toast.Spis ofte og lite,pass på å drikke nok.

grønne epler og lollipop is var det jeg klarte spise de første månedene....

Melba toast og Marie kjeks det er tingen!!![:D][:D][:D]

Jeg syns frisk frukt hjalp på når jeg var kvalm..Merkelig med meg de første ukene da jeg var kvalm for jeg spiste utrolig mye rett etter jeg kastet opp..skillingsboller og masse cola..hehe..

heisann Tonje
jeg har sliti med mye kvalme jeg er nå litt over 5 månder på vei og sliter med det fortsatt.
jeg klarer absulutt ikke og drike cola det blir bare værre for meg. jeg begynner med en kjeks i senga, så når jeg har våkna litt så er det rett på kjøkkenet og smøre meg en brødskive, men jeg kan ikke spise mer enn en brødskive for ellers kommer det bare opp igjen. du burde holde deg unna alt som har med koffein og gjøre, kaffe,cola og pepsi.. Lykke til[;)]
ORIGINAL: TonjeC

De siste dagene har kvalmen satt inn i høygir her, ALT lukter fælt og nesten all mat kommer i retur! [:'(] I tillegg jobber hormonene overtid, kan sitte her og grine av værmeldingen! [:D]

Noen som har noen gode kvalme-råd??

-Spyflua-

har ingen gode råd.men er godt å høre at noen har det på samme måte som meg...

He he.[:D].uff da..Får håpe det går over..

HAHA, kjenner meg igjen i prompelukt-greien gitt! [:D] Min stakkars samboer blir nærmest forvist fra landet hvis han er i NÆRHETEN av å gjøre en sånn kriminell handling.... [:D]

INGEFÆR INGEFÆR INGEFÆR!! Når jeg oppdaget det vidundermiddelet var dagene reddet:-) Ingefærte på apoteket! Ingefærkjeks i butikken..engelsk merke.. hm eller skotske skotskrutet papir rundt ihvertfall - husker ikke helt merket nå? de er helt utrolig gode!!!! Bruk det for det det er verdt - det funker på mange - også meg:-)

Back
Topp