Å ringe vs. sende mail til klinikken..

Lykkeliky

Gift med forumet
Jeg har et snev at telefonskrekk og synes det er fryktelig mye bedre å formulere seg skriftlig. Jeg skal kontakte Porsgrunn for å høre om vi kan få et søskenforsøk om noen måneder. Er det teit å sende mail da? Kvier meg litt for å ringe..

Du kan absolutt sende en mail [;)] Ville jeg gjort. Da får du svar når de har tid til å svare [;)] Også har du fått svar skriftlig i tillegg [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Du kan absolutt sende en mail [;)] Ville jeg gjort. Da får du svar når de har tid til å svare [;)] Også har du fått svar skriftlig i tillegg [;)]

Ja, da gjør jeg det. [;)] Hvis de er så stressa for tida som jeg får inntrykk av så er det kanskje bedre å sende mail enn å ringe uansett..

mhm er så enig med det der man får formulert seg bedre med å skrive. Jeg blir så "nervøs" av å snakke i tlf, får jo ikke spurt om alt jeg vil, og vil helst bare legge på så fort så mulig hihi(lite teit av meg)[;)]
vet ikke om UNN har slikt med at man kan sende dem mail. skulle ønske det...finner ingen plass at di har noe mailadr man kan skrive til[:@]

Back
Topp