Å regne ut termin

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Da jeg har hatt veldig uregelmessige ifog lange sykluser kan jeg ikke regne ut hvor langt jeg er ut fra siste mens.
Så hvilken dag regnes som befruktning?
Dagen du får første positive el-test? Eller en dag og to etter det når det er forventet eggløsning?

Da jeg har hatt veldig uregelmessige ifog lange sykluser kan jeg ikke regne ut hvor langt jeg er ut fra siste mens.
Så hvilken dag regnes som befruktning?
Dagen du får første positive el-test? Eller en dag og to etter det når det er forventet eggløsning?

Jeg ville bare valgt en tilfeldig av de. Blir justert på ul uansett. :)

Jeg testet hver dag til og med dag 30 uten å få en klar positiv el-test. Noe som ikke var uvanlig for meg. Jeg så den var på vei nedover og ble svakere så stoppet å teste. Og tenkte el var på dag 26 som var dagen med sterkest test så langt. Og jeg hadde el-smerter.
Men på dag 34 kjenner jeg el-smerter igjen,og tok en el-test på dag 35 da el-smertene ikke gav seg og heller ble verre.
Og jeg har aldri hatt en så sterk positiv el-test før. Vi kastet oss rundt og fikk lagt inn aksjer. Litt fortumlet over at jeg nå hadde el når jeg egentlig forventet mensen.
Testene fortsatte å være positv i 4 dager.
Jeg har jo kanskje hatt positiv el-test før dag 35 når jeg tilfeldig valgte å teste igjen og i mitt hode føler jeg at selve eggløsningen var på dag 36 mens womanlog appen min vil ha den til å være dag 37. På dag 41 kjenner jeg en firm for el-smerter eller lignende igjen. Kun denne ene dagen. Så tenker kanskje det var da egget festet seg.
På dag 45 får jeg svak svak strek på strimmel testen. Den blir sakte sterkere for hver morgen.

Så jeg er nok ikke så langt fra å tenke rett da vel?
At jeg er 4+5 i dag om jeg regner ut at unnfangelsen skjedde på dag 36?
Jeg vil jo uansett få det mer korrekt på tul om 17 dager. Men det er jo evig lenge til[emoji23]

Back
Topp