Å plutselig ikke kjenne liv lengre

Soleia

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Stjerneskuddene 2024
Jeg har kjent liv daglig i 3uker nå, helt til igår, da kjente jeg ingenting. Jeg er 19+5 nå, så vet det er tidlig. Samtidig er det vanskelig å roe seg fordi det har vært så tydelig flere ganger til dagen, både inne og utenpå.

Hvor vanlig er det at deg plutselig endrer seg slik? Skal på OUL idag, så håper å bli betrygget der, samtidig som jeg er veldig redd for hva de kan finne nå som jeg ikke kjenner noe.
 
Jeg vet egentlig ikke når det er så tidlig, men jeg har hatt det helt likt som deg de to siste dagene. Kjente nesten ingenting på mandag, og lite i går. Før i går kveld, da ble det plutselig litt fest igjen. Er 19+6 i dag. Jeg har morkake foran da, og vet at det kan kjennes litt annerledes ut. Mange kjenner jo ikke liv enda, jeg kjenner sikkert fordi jeg er andregangs.
Tenker at det kan være litt tidlig enda? Leste på nett at det er ikke før uke 28 (litt før for noen) at baby får regelmessig bevegelsesmønster ☺️
 
Samme skjedde meg. Var hos jordmor nå og hun sa fra uke 22 bør man kjenne noe daglig.

Men før den tid er det jo tidlig.
Kan prøve spise noe søtt og legge deg på siden. Det stod i skrivet fra sykehuset iallefall :)
 
Samme skjedde meg. Var hos jordmor nå og hun sa fra uke 22 bør man kjenne noe daglig.

Men før den tid er det jo tidlig.
Kan prøve spise noe søtt og legge deg på siden. Det stod i skrivet fra sykehuset iallefall :)

Har også lest at man kan prøve å drikke noe søtt og iskaldt, prøvde det én gang og fikk et kick tilbake et par minutter etterpå :) Enig i at man ikke skal legge for mye i det så tidlig, har jo mye med hvordan babyen ligger om man kjenner det eller ikke!
 
Jeg har kjent liv daglig i 3uker nå, helt til igår, da kjente jeg ingenting. Jeg er 19+5 nå, så vet det er tidlig. Samtidig er det vanskelig å roe seg fordi det har vært så tydelig flere ganger til dagen, både inne og utenpå.

Hvor vanlig er det at deg plutselig endrer seg slik? Skal på OUL idag, så håper å bli betrygget der, samtidig som jeg er veldig redd for hva de kan finne nå som jeg ikke kjenner noe.

Hvordan gikk det på oul?
 
Hvordan gikk deg idag? Krysser fingrene for en fin opplevelse!
 
De er enda så små nå så den kan fort snu seg og sparke innover enkelte dager. Ikke uvanlig det.
 
Back
Topp