Å planlegge kan jeg vist bare glemme....

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Jeg som hadde så store planer om å gå på den faste skituren min i dag.... Men jeg er gørr kvalm i dag, skikkelig hang over, så da blir det sofaen med cola :P

hehe,ikke lett å gjennomføre planene om dagen når kvalmen bare plutselig dukker opp. håpe du får det til en annen dag da! :) Kos deg med cola`n og sofa`n :)

Jeg planlegger ingenting om dagen :) eneste jeg har planlagt er to helger jeg skal feire bursdagen min :) håper jeg er i form til da :)skal ut å fly den ene helga :)

Ja huff det er ikke så lett å planlegge så mye om dagen. Her er det også mye sofaen om kveldene, er stup trøtt og små kvalm. All energi blir brukt på jobb og gutten min på 2 år. Og jeg som også elsker gå på ski, spørs om det blir litt redusert skisesong i år... Trøster meg med at det er noe fantastisk på gang i kroppen og at kvalmen ikke varer evig... :-)

Den er lei da, kan ikke være enkelt med sånn kvalme. Håper virkelig jeg slipper! *bank i bordet*
Du får se ski-nm istede, og virkelig leve deg inn i handlingen :P Håper kvalmen gir seg snart ;)

Back
Topp