DET ER FEM UKER TIL JEG SKAL GIFTE MEG?!....
Utbrudd..:D
Jeg har planlagt siden juli ifjor, og det jeg kan anbefale deg er å få i boks farger, kirke og grunnleggende plan snarest. Når fargene er i boks, så går mye av seg selv, invitasjoner, bordpynt, og slik faller på plass.
Bestill frisør tidlig, og begynn å kikke på dekorasjoner, hvordan vil dere ha bordpynten? Snakk med blomsterforretninger om blomster som er i sesong, og hva som er lettest å få tak i (easy access - billigere),
Først og fremst vil jeg råde deg til å sette deg ned og skrive en stikkordliste. skriv ned ALT som skal ordnes, og små stikkord til hva du tenker, og litt prisforslag, hva er maxpris på de forskjellige tingene? Hvilken meny har dere lyst på? treretters, buffet, tapas, mulighetene er uendelige!
Gaveoppakkere er også lurt å ha. Har du noen søskenbarn som kan ta på seg jobben? Det er noe som kan være greit å slippe selv. Da åpner de pakkene, skriver ned hva dere får, og hvem dere får det fra, det kan også være lurt med små klisterlapper slik at de kan henge nummer på gaven, og skrive ned nummer, og gavegiver i en bok.
Det å planlegge et bryllup kan bli den mest spennende tiden i ditt liv (sånn, utenom barna da!), og selv om det er EKTESKAPET som teller, så betyr ikke det at dere ikke kan ha et heidundrende party!
(Anbefaler å ansette "dagsfotograf".. Vi har ansett ei som skal følge oss fra min frisørtime, til etter kakekutting på kvelden. På den måten bevarer du minner du kanskje ikke husker selv i ettertid).