Å organisere mønsterark..

Dollface

Forumet er livet
VIP
    åssen har dere gjort det?

Nå har jeg dem etter farge - men for å være ærlig - det fungerer ikke [:@][:@]
All bazillen har jeg etter farge i en sånn arkivboks med hengemapper, men jeg må ha noe annet til mønsterarkene...

jeg har 3 papertakere - 1 med skillelommer og 2 uten..

så HELP MEEEEEEEEEEE

Jeg har "organisert" mine etter tema, liksom retro, blomster, ruter, sirkler, baby osv... noen går jo over i hverandre, men tror jeg har høvelig oversikt.. en ulempe er at jeg fort kan bli veldig fokusert på at jeg skal ha et ark i retrobunken, men så var det egentlig et i blomsterbunken som passet bedre... [&:]

jeg har de etter produsent. Eneste som funker for meg...

ORIGINAL: Lotten

jeg har de etter produsent. Eneste som funker for meg...

Jeg hadde det før, og det fungerte bedre enn etter farger iallefall... utrolig nok..

Men jeg vil liksom ha et system der jeg kan tenke at "jeg trenger et SÅNT ark.. og det ligger DER"... Istedenfor å bla gjennom HELE bunken hver gang jeg skal ha et ark..
Jeg begynner å få endel mønsterark nå *manisk mønsterarkshoppedilla* [&o]

Jeg har de etter farge, de fungerer ikke optimalt, men jeg vet som regel hvilken farge jeg er ute etter, og ved å ha de i hengemapper går det relativt raskt å ble igjennom de... Men skulle gjerne hatt et bedre system, så får følge med her etterhvert. Å sortere etter produsent fungerer dårlig her[8|]

har de hulter i bulter,
for alt må sprees utover sammen med bazzil når jeg skal se hva som passer sammen
av ark, kartong og bilde...

ORIGINAL: Miba

Jeg har de etter farge, de fungerer ikke optimalt, men jeg vet som regel hvilken farge jeg er ute etter, og ved å ha de i hengemapper går det relativt raskt å ble igjennom de... Men skulle gjerne hatt et bedre system, så får følge med her etterhvert. Å sortere etter produsent fungerer dårlig her[8|]

mulig jeg må en tur på binders og kjøpe et par sånne arkivbokser med hengemapper til da...
de funker veldig bra på bazillen.. den står på gulvet og så er det bare å fiske opp mappa med BLÅ og kikke gjennom hvilken blå jeg skal ha..

Tror jeg må gjøre det ja.. får bare kjøpe masse ekstra hengemapper så jeg kan ha få ark i hver lomme..

Back
Topp