Er det bare meg som har mange tanker om det å oppdra barn i dagens samfunn? I kveld opplevde jeg noe HELT uforventet som faktisk sjokkerte meg... Hadde lagt frem tøy til Leonora, men når hun fikk sett hva jeg hadde lagt frem så reagerte hun sterkt på at hun måtte ha samme genser som hun hadde hatt for 2 dager siden... Nei, hun kunne ikke ha den for da ville de andre barna si at hun har på seg samme tøyet igjen. Jeg fikk nesten et bilde av at hun risikerte å bli mobbet bare for å ha samme tøy med så få dager i mellom. Dette er overhovet ikke noe som jeg hadde forventet av en 4 åring...
Jeg ga faktisk klar beskjed at hun måtte gå med den genseren, men var det kanskje feil av meg? Jeg er faktisk livredd for at mitt barn skal bli mobbet, ,men samtidig så kan vi ikke ha det sånn at hun skal rette seg etter de kravene som andre barn setter i barnehagen...
Hva tenker dere?
Jeg ga faktisk klar beskjed at hun måtte gå med den genseren, men var det kanskje feil av meg? Jeg er faktisk livredd for at mitt barn skal bli mobbet, ,men samtidig så kan vi ikke ha det sånn at hun skal rette seg etter de kravene som andre barn setter i barnehagen...
Hva tenker dere?