Å oppbevare dies...

tullmusa

Forumet er livet
Hvordan gjør dere det? Jeg har to zip-around-binders nå. Har alfabeter i den ene og figurdies i den andre. Har ikke alle diesene i da.. Bare de som jeg ikke har orginalpakningen til. Jeg tror jeg er litt sær, for jeg vil ha de i pakningene så jeg ser hva jeg har og hvordan de ser ut..[8|]

Hadde jo vært litt mere plassbesparende om jeg kunne klart å satt de i permen. [:D]

jeg har noen gjennomsiktige og noen blå sånne plastmepper...de har jeg putta i en a5perm...bare lagde hull i mappene med hullemaskin jeg![;)]

Jadda,,ziparound er finere,,men VESENTLIG dyrere!![:'(] Dessuten LIGGER PERMEN åpen når jeg holder på...Det ryktes at zip-arounden legger seg igjen...?[8|]

jaja,,,,det er jo ingen fare for at jeg roter mog bort i noe treff!![:D]
Men JA,,,jeg ser jo fordelen,,,og ikke minst er ziparound penere å se på da![:)]

ORIGINAL: Karo

Jeg har også to zip-a-rounder(en rosa og en sort). Har blitt sååå glad i de

Planen er å ha en (eller flere) rosa for Classic alfaer, en lilla for mini og skinnimini og en sort for figurer.

Jeg har en sort zip-a-round til figurer, og tre vanlige permer til alfabetene, en til classic en til mini (som nå er full[&:]) og en til skinnimini.
Synes egentlig zip-a-rounden er litt teit med det at den ikke vil ligge skikkelig åpen, så jeg foretrekker permene.

ORIGINAL: Karo

ORIGINAL: Sommermamma =)

jeg har noen gjennomsiktige og noen blå sånne plastmepper...de har jeg putta i en a5perm...bare lagde hull i mappene med hullemaskin jeg![;)]

Jadda,,ziparound er finere,,men VESENTLIG dyrere!![:'(] Dessuten LIGGER PERMEN åpen når jeg holder på...Det ryktes at zip-arounden legger seg igjen...?[8|]

Ja, kan stemme, hvis du har lite dies (da blir det ikke tungt nok).
Kjekk løsning det der. Det jeg ser på som fordelen ved zip er at den kan lukkes igjen. Skal man på treff etc kan man ha den i veska uten å være redd for at noe skal falle ut, bli tilgriset etc...
Jeg kjøpte den sorte brukt, blir ikke så dyrt da[:D]

min vil ikke ligge åpen, og jeg har mer enn nok dies som jeg har testa i den. Mulig den blir bedre etter å ha blitt brukt en del, men når den er så teit så bruker jeg den kun til figurdies og de blir ikke brukt så ofte...

Back
Topp