Å ommøblere soverommet til en 3 åring

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Er nok sikkert best og gjøre når 3åringen ikke er hjemme.

"Nei mamma ikke rør den."
"Nei mamma, jeg skal leke med den."
"Å det var fint mamma, bare ha det slik, jeg vil leke med den!"
"Åh mamma, hvor fant du den, kan jeg få den nå."

Og mens rommet står helt på hodet, møbler midt på gulvet, og ikke ei leke på plass, så "Sånn mamma, jeg vil ha det sånn, bare gå ut du nå, vi er ferdig" [:D][&:]

Tror jeg gir meg jeg, og tar resten i mårra, dette nytter jo ikke[8D]

Hahaha.. kanskje greit å gjøre det alene ja..

Her kaster jeg og ordner når hun er i bhg. Savner jo aldri noe, men om jeg kaster et ark som er brettet uten noe på så blir hun sint[8|]

ORIGINAL: oslojente1980

Her kaster jeg og ordner når hun er i bhg. Savner jo aldri noe, men om jeg kaster et ark som er brettet uten noe på så blir hun sint[8|]

Haha ja kjenner til den der.

Så lenge det er deres så skal det ikke kastes, om det så bare er et lite tyggispapir[8D]

Jeg har overgitt meg nå, tar det i mårra når ho er i bhg [8D]

du risikerer å få følgende utbrudd...

"MAMMAAAAAAAAAAAA Det er ØDELAGT!!!!!!!!!"

når han eller hun kommer hjem fra bhg.. [8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: oslojente1980

Haha ja kjenner til den der.

Så lenge det er deres så skal det ikke kastes, om det så bare er et lite tyggispapir[8D]

Jeg har overgitt meg nå, tar det i mårra når ho er i bhg [8D]

ahhhhh... de tyggispapirene...! skjønner ikke hvorfor de skal spares på!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Nesing

Hehe, minner meg på gårsdagen her hjemme da jeg snakket om at vi skal utvide rommet til gullet mitt ved å flytte en vegg der inne. Det var HEEEEEELT uaktuelt. Han skulle IKKE ha større soverom og ville IKKE flytte, nei! Tror ikke han helt forsto hva jeg mente..... [;)]

Haha[:D]

ORIGINAL: Dollface

du risikerer å få følgende utbrudd...

"MAMMAAAAAAAAAAAA Det er ØDELAGT!!!!!!!!!"

når han eller hun kommer hjem fra bhg.. [8D]

Hehe slik jeg kjenner vesla så kommer ho til og bli overlykkelig når ho kommer hjem.[:D]

Eneste grunnen til at alt går i stå idag er nok for lekene ble så intresanne når jeg dro de frem.
Ho hadde ikke vært der oppe hele formiddagen om jeg hadde vært i et annet rom kan du tro[8D]

Back
Topp