Å neiiijjj...

MajaMa1993

Andre møte med forumet
jeg fant ut i går att jeg er gravid med nummer to!!!!
jeg har allerede en datter på snart 2 år...
hva skal jeg gjøre jeg er ikke ferdig med skolen og det kommer til å bli så tøft økonomisk. er det andre i samme situasjon her jeg trenger virkelig noen oppmuntrende ord nå[:(][:(][:(][:(]
jeg vet ikke heller hvem som er faren, det står mellom tre forskjellige og ingen av dem er faren til datteren min på 2 år[:(][:(]

Så vanskelig for deg...[&o] Jeg verken kan eller vil gi deg noen råd, det er kun deg selv som kan avgjøre hva som er riktig for deg!!![:)]

Men mange varme tanker og klemmer sendes din vei![:)]

Må bare spørre før jeg gir råd, ser på nicket ditt, er du født i 1993?

du har jo litt tid på deg, til å søke jobber og kanskje få litt foreldrepenger i tilegg til os, viss du studerer vil du jo kunne få fødselstipend. så økonomiske biten bør jo ordne seg, selv om det blir trangt en periode....'
såvidt jeg vet, kan du skrive opp alle kandidatene til NAV og de tar seg av testingen[;)]

lykke til

ORIGINAL: løve78

Ja jeg blir 17 om to uker[:)]

ORIGINAL: MajaMa1993

Oi da..Hva sier foreldrene dine til dette? Har du snakket med dem? Tror jeg vet hva jeg ville ha ønsket om du var min datter, men du må finne ut hva du ønsker selv..hva du kan leve med...

Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men om JEG var i din situasjon så ville jeg tatt abort.. men du må nesten prøve å tenke selv hva du vil gjøre.. 

Oi..

dette tror jeg er en spøk..

ORIGINAL: ToLykkeTroll

dette tror jeg er en spøk..

føler desamme..diskusjonsstart

Oi da..Hva sier foreldrene dine til dette? Har du snakket med dem? Tror jeg vet hva jeg ville ha ønsket om du var min datter, men du må finne ut hva du ønsker selv..hva du kan leve med...

Ja...det er bare det er min mor vil ikke ha kontakt med meg så jeg har bodd litt hos pappa og hans nye kjæreste og litt hos eksen min...Ønsker å flytte for meg selv...abort er nok det lureste men jeg vet ikke om jeg klarer det[X(]

huffsann![&:]

Ja...det er bare det er min mor vil ikke ha kontakt med meg så jeg har bodd litt hos pappa og hans nye kjæreste og litt hos eksen min...Ønsker å flytte for meg selv...abort er nok det lureste men jeg vet ikke om jeg klarer det[X(]

om du ikke har noe sted å bo og flytter rundt til folk du kjenner med et lite barn på 2 år så burde du ikke ha flere barn nå.
det er ikke bra for barn å ha det sånn, og det er det du burde tenke på.
hvordan barna dine vil komme til å ha det pga di valgene du tar.
men det er jo du som må ta valget, og å ta abort er ingen enkel løsning det heller.

Huffda...

Skjønner deg veldig godt. Jeg har alltid vært en motstander av abort, altså det å bruke abort som prevensjon, men...i din situasjon så vet jeg ikke....Det er hektisk med to små, så å fortsette med utdannelsen din blir vanskelig uten masse hjelp. Jeg vil si at du må tenke på deg selv og barnet du allerede har. Har aldri tatt abort selv, men har venninner som har gjort det..det er tøft, men du er så ung...ikke bare bare å sitte som 17 åring uten utdannelse og være mor til 2...uff, føler jeg råder deg til noe jeg egentlig er imot, men det er det jeg føler er det rett i den situasjonen du er i..

det kan ikke være en enkel besluttning å ta men det er bare du som kan ta den.lykke til!

ORIGINAL: VokserOGgror

Jeg kan ikke si hva du skal gjøre, men om JEG var i din situasjon så ville jeg tatt abort.. men du må nesten prøve å tenke selv hva du vil gjøre.. 

ORIGINAL: Woolfmother

ORIGINAL: Nuffelitan

Jeg har også en følelse av at dette bare er et tulleinnlegg for å få oppmerksomhet mot seg selv..

Men hvis det var sant, så burde du kanskje gå litt inn i deg seg og finne ut hva du selv vil. Du har et barn på 2 år, og venter en til + at du skal ha en utdannelse.

Tenk på at du skal leve ved siden av også, pluss at du skal være en mamma for 2 åringen din.

hun er (snart)17 år, alenemor, gravid og fortvila! Det er ikke helt sikkert at hun er i stand til å gå inn i seg selv akkurat i dette øyeblikket!
Man bør ikke betvile slike innlegg selv om man som litt eldre ser saken fra et annet ståsted! Om jeg hadde vært i den situasjonen så ville det vært enda værre om folk ikke trodde meg. Og jeg ville nok vurdert det dithen at en abort var den beste løsningen...

helt sant man må ikke betvile slike innlegg selv om det kan være tulleinnlegg,tenk omdet ikke er det?
hva har vi å tape på å ta henne seriøst?

Jeg har også en følelse av at dette bare er et tulleinnlegg for å få oppmerksomhet mot seg selv..

Men hvis det var sant, så burde du kanskje gå litt inn i deg seg og finne ut hva du selv vil. Du har et barn på 2 år, og venter en til + at du skal ha en utdannelse.

Tenk på at du skal leve ved siden av også, pluss at du skal være en mamma for 2 åringen din.

hun er (snart)17 år, alenemor, gravid og fortvila! Det er ikke helt sikkert at hun er i stand til å gå inn i seg selv akkurat i dette øyeblikket!
Man bør ikke betvile slike innlegg selv om man som litt eldre ser saken fra et annet ståsted! Om jeg hadde vært i den situasjonen så ville det vært enda værre om folk ikke trodde meg. Og jeg ville nok vurdert det dithen at en abort var den beste løsningen...

Hvorfor hakker du på akkurat meg? Det er da ikke bare jeg som betviler dette innlegget!

hakker? det var ikke meningen, og det var helt tilfeldig. du var den siste som hadde skrevet noe[;)]

Nei,det er ikke et tulleinnlegg, dette er realiteten for meg i øyeblikket men jeg kan forstå at det høres helt ufattelig ut. En 17 åring skal ikke ha barn, i hvertfall er det ikke vanlig lengre så jeg kan forstå at dere tenker det.

ORIGINAL: stardust

helt sant man må ikke betvile slike innlegg selv om det kan være tulleinnlegg,tenk omdet ikke er det?
hva har vi å tape på å ta henne seriøst?

Jeg svarte jo nedenfor! Hørtes bare litt usannsynlig ut.

Greit, nå har vi skjønt at du betviler henne og at det er noen andre her som gjør det også...kan tråden fortsette å handle om den gravide 17-åringen nå?

Back
Topp