Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
[:(] Eg fekk blødning i dag! [:(] Håper at eg ikkje har mista!! Har time med legen på tirsdag, skal vente til det viss det ikkje blir verre... Blir ei urolig helg! [&o]
Var det veldig stor blødning eller?
Tror du hadde merket det hvis du hadde mistet.
Vet 13 uker er fosteret ca 8,5 cm langt.
Mister ikke det uten at du oppdager det.
Jeg blødde en del i over 2 uker, å det gikk veldig bra.
Alt er helt normalt nå.
Tenkt på at du ikke kan ha mistet uten å merke det,
og at mange har hatt blødninger som ikke har mistet.
Det er ikke bra at du stresser deg opp!!!!
Ja, er det eg også har prøvt å tenke... At no er det så stort at eg måtte vel ha merka det... Var ganske mykje som plutseleg berre kom, så var det berre litt sånn utover kvelden. Har omtrent stoppa no, så eg satsar ALT på at det går bra! Skal ta det heilt med ro. Fekk ikkje lov å gjere noko i helga sa legen. No grugledar eg meg til UL. Skal bli godt å få klarheit i om der er liv!!
Takk for det! [:)] Nei, satsar på at alt er bra... Men fekk litt panikk i går, ja! [&o] Opplevde det ein gong sist eg gjekk gravid også, men det var mykje tidlegare i sv.skapet. Då fekk eg beskjed av legen per telefon at eg mest sannsynleg hadde abortert. Ingen god beskjed å få! Men satsar på at det har gått bra også denne gongen!