Å NEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

inkri

Elsker forumet
Jeg er tom for isbiter. Har spist over 2 kg med isbiter på to dager.. snakk om isbitoman. holdt nesten på å legge meg ned å gråte når jeg spiste den siste isbiten i sta. så nå skal jeg steke ferdig medisterkakene mine og så skal jeg ut å kjøpe isbiter

hehe, hekta på isbiter?!?[:D]
kanskje jeg skulle prøve det istedenfor potetgull.....?[8|][:D]

hehe.. jeg er også hekta på isbiter! må fryse ned flere poser om dagen, og går jeg tom er det KRISE!!![8|][:o]

men det er litt godt å være ordentlig hekta på isbiter da, istedet for for eksempel snop![:)]

Jeg er så hekta på isbiter at når vi er ute på tur etc så har jeg planlagt reiseruta sånn at jeg vet hvor det er mc donalds så jeg kan stoppe å få meg isbiter der med gjevne mellomrom.

Det er utrolig greit å være hekta på isbiter 0 kalorier og man får i seg nok vann iløpet av en dag.

Jeg pleier å kjøpe 2 kg poser fra iceman som jeg spiser. Synes de er så utrolig mye bedre (og enklere) enn de man fryser selv

du får kjøpe deg kjøleskap me isbitemaskin i, d har me å d e GENIALT. alltid isbiter [:)]

Hehe, i know the feeling. Men å KJØPE seg isbiter????? Er det ikke det man har slike poser i fryseren til da? [:D] Uansett, kos deg med de.

ORIGINAL: Sinique

Hehe, i know the feeling. Men å KJØPE seg isbiter????? Er det ikke det man har slike poser i fryseren til da? [:D] Uansett, kos deg med de.

Isbitene koster 20 kr for 2 kg... da slipper jeg stresset med å få dem ut av isbitposen ( klarer ikke presse dem ut pga vann i fingrene) og så slipper jeg alt vannsølet i fryseren.

Jeg vil veldig gjerne ha kjøleskap med isbitmaskin, men det er desverre ikke det som er øverst på handlelisten om dagen

Jeg er også HEKTA på isbiter!! Var på nære nippet at jeg holdt på kjøpe meg isbitmaskin på smart club i sommer, hehehe!! Nå har jeg ALLTID isbitposer i frysern, knasker flere ganger om dagen[:D] Er også som deg inkri, MCDONALDS! Får jeg vet de alltid har i en del isbiter, haha! Tror vi holder på å tørne jeg[8D]

Hei hei jenter [:D]

Ikke for å være stygge med dere.. Isbiter er en fin måte å ikke få i seg kalorier på men samtidig få i seg nokk væske.. Men vil bare gi dere en liten advarsel. En venninne av meg hadde nemlig dilla på isbiter for noen år siden og knasket på dem hele tiden. Da mener jeg virkelig hele tiden. For hennes del endte dette med lammelse i ene delen av ansiktet. Legene forklarte det som at nervene i den delen av ansiktet hadde fått frostskader. Tok henne lang tid å "trene" opp ansiktet igjen, og hun sliter noe i dag pga vedvarende skjevhet dessverre..

Pass bare på slik at det ikke blir for mye isbiter jenter [:)]

Vi var ute og spiste her en dag, og hadde vann med isbiter i. Knuste isbiter that is. Plutselig utbryter mannen "hvordan KLARER du det?!" Jeg bare, hæ? Praple om du da? Han: Glasset ditt... Sier han og peker. *Fnis* Det var tomt i løpet av veldig få minutter. Og isbitene var det BESTE! HELT fantastisk [:D]

Jeg knasker ikke hele tiden. Passer på at jeg ikke blir nummen i munnen når jeg spiser isbiter og passer oxo på at jeg varmer opp igjen munnen hvis jeg begynner å føler meg litt "kald". så tror ikke jeg ligger i faresonen der håper jeg.

Back
Topp