Å nei:(

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Vært på innvendig ul i dag, å når jeg var på do nå kom det noe rosa blodspor på papiret, livredd for at det er noe galt nå :(
Puppene er helt normale igjen,så er redd dette ikke går denne gangen heller:(

Var alt greit på ul ?

Kanskje det kom en rift eller noe da ul-en ble tatt ?

Vært på innvendig ul i dag, å når jeg var på do nå kom det noe rosa blodspor på papiret, livredd for at det er noe galt nå :(

Så du noe da du var på UL da? Du tok ikke tilfeldigvis celleprøve også da du tok ul, for det gjorde jeg og da er set helt vanlig å få litt blod i utfolden etterpå. Håper ikke det er noe alvorlig - krysser fingrene for deg :-)

Er ikke så langt på vei,så hun så ikke så mye, bare at Slimhinnene var veldig tykke og en liten svart prikk som kunne være begynnelsen på noe..

Så du noe da du var på UL da? Du tok ikke tilfeldigvis celleprøve også da du tok ul, for det gjorde jeg og da er set helt vanlig å få litt blod i utfolden etterpå. Håper ikke det er noe alvorlig - krysser fingrene for deg :)

hva sa de på ul ?

for jeg tok celleprøve nå på fredagen i forbindelse med første kontrollen. å da fikk jeg litt rosa på papiret etter på.

Håper det ikke er noe alvorlig!!

X fingrene for at alt er bra <3

Så du noe da du var på UL da? Du tok ikke tilfeldigvis celleprøve også da du tok ul, for det gjorde jeg og da er set helt vanlig å få litt blod i utfolden etterpå. Håper ikke det er noe alvorlig - krysser fingrene for deg :-)
Tok ikke nå celleprøve..redd:(

hva sa de på ul ?

for jeg tok celleprøve nå på fredagen i forbindelse med første kontrollen. å da fikk jeg litt rosa på papiret etter på.

Håper det ikke er noe alvorlig!!

X fingrene for at alt er bra <3

Det er ikke jeg som har skrevet denne tråden, men hun som tok UL av meg sa at det var helt vanlig at man fikk litt blod i trusa etter celleprøve om man var gravid og at om det skjedde så skulle jeg bekymre meg :-)

Sniker fra Mai -13...
Jeg fikk UL etter blødning og alt så fint ut, men etter noen timer kom smertene og kraftige blødningene.. Jeg dro tilbake til en annen lege og da hadde jeg en SA... Den forrige legen hadde trigget fram og jeg fikk vite at man skal aldri ta innvendig hvis det er noen blødning...

MEN, jeg blødde jo i utgangspunktet...

Sier ikke dette for å skremme deg, men bare for å skremme deg, men så du kan være obs og litt forsiktig framover...:-)

Håper det går fint!

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker fra Mai -13...
Jeg fikk UL etter blødning og alt så fint ut, men etter noen timer kom smertene og kraftige blødningene.. Jeg dro tilbake til en annen lege og da hadde jeg en SA... Den forrige legen hadde trigget fram og jeg fikk vite at man skal aldri ta innvendig hvis det er noen blødning...

MEN, jeg blødde jo i utgangspunktet...

Sier ikke dette for å skremme deg, men bare for å skremme deg, men så du kan være obs og litt forsiktig framover...:-)

Håper det går fint!

Jeg skjønte ikke helt - "man skal ikke ta innvendig om man har blødninger fra før"? :-)

Det er vanlig med litt blødning etter ul :) Ikke farlig! Har fått det flere ganger selv :)

Jeg skjønte ikke helt - "man skal ikke ta innvendig om man har blødninger fra før"? :-)
Hvis man MISTENKER SA skal man ikke ta innvendig ultralyd pga man trigger livmorhalsen:-) Om det er sant vet jeg ikke:-P

Dette kommer nok til å gå bra. Som de andre sier, vanlig med småblødninger etter UL. Og puppene mine forandrer seg hele tiden :) :)

❤❤

Har snakket med legen jeg var til i dag,hun sier det er normalt siden jeg hadde veldig tykke slimhinner..
Klarer ikke slå meg helt til ro enda kjenner jeg..

Da har det ikke kommet mere i kveld..så krysser fingrene for at det bare var en uskyldig blødning etter innvendig ul:)

Takk for alle gode ord:)

dette skal gå bra kjære deg<3 gjør som meg og legg deg ned på sofaen og ikke reis deg med mindre du må på toalettet :) du skal se det stopper snart :)

Back
Topp