Å nei:(

~~Svima~~

Glad i forumet
I dag når jeg var på do, var det blod på papiet, friskt blod, tørket igjen og det var like mye.. men det er bare på papiret, kun en liten dråpe i truseinnlegget. Tror det har stoppet nå, men ble ganske bekymret. Bør jeg ringe legen eller vente å se? litt små murring i magen men ikke vondt.

Selv om det kan være helt uskyldig ville jeg nok ringt og fått en tidlig ul ja, det er så kjipt hvis det faktisk er en MA og man går lenge uten å vite det...og like viktig er det å få bekreftet det hvis alt er bra så man slipper gå å bekymre seg unødig.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Jo har bestilt time både hos legen og privat gynekolog, ingen av de tok tlf så sendte over nettet, venter bare på svar ... Håper jeg får time fort.
men er det nok grunn til at fastlegen sender meg til tidlig ultralyd? uff håper virkelig det ikke er starten på å miste:(

*Nathe* skrev:
Jo har bestilt time både hos legen og privat gynekolog, ingen av de tok tlf så sendte over nettet, venter bare på svar ... Håper jeg får time fort.
men er det nok grunn til at fastlegen sender meg til tidlig ultralyd? uff håper virkelig det ikke er starten på å miste:(

legen min sendte meg på dagen til ul når jeg hadde en liten blødning. han sendte meg med taxi til sykehuset og fikk time meg en gang.

Oj så snill lege :) Har inntrykk av at de ikke vil gjøre det, men det er vel når man er litt tidligere på vei.  Skal prøve å ringe legen igjen, hører jo ikke fra de.

*Nathe* skrev:

Jeg fikk legetime, han fant ut at jeg måtte på sykehuset etter gu. Håper også du får time fort, det er veldig slitsom å ikke vite. 

Å nei :( håper det bare var en uskyldig blødning! Men ekkelt uansett. Håper du får komme inn til UL!

Back
Topp