Å nei....

nemoen

Glad i forumet
I går begynnte det å komme bittelitt rosa i utfloden, å i går kveld var det mye rørosa,så stoppet det, men i mårres var det mer rødt enn rosa:( friskt blod, ska på ul i mårå å ta hcg i dag... Vær så snill å vis at alt er greit, vil virkelig ikkje miste:(

krysser fingre og tær for deg.. kontaktet lege og fått time til UL??

Uff, så trist! Men det trenger ikke å bety at det går galt. Har sett mange her inne som har blødd mye og likevel sett et bankende hjerte på ultralyd etterpå. Jeg krysser alle fingre og tær for deg. Masse lykke til!

Ånei!!!! Jeg krysser alt for deg!!!

Skulle til legen i dag å ta hcg for så å komme til sykehuset å ta hcg i morgen og ta invendig ul i morgen så stresser ikkje... Hcg en fra sist uke var fin og stigende å da hadde jeg hatt en liten blødning lørdagen, har sluttet å blø nå å var jo ikkje mye i forhold te ka mange andre har blødd nei, så krysset fingrene for at hcg en stiger fint videre å at jeg får se det bankendehjerte i morgen og.... Sjenere som kan hjelpe meg er vel å holde meg positiv... Takk for støtten jenter, er så glad at bv fins... At jeg kan få dele bekymringer og gleder med noen kjekke gode jenter:)

Håper virkelig at ul viser at alt er bra!!! Masse lykke til!! 

Masse lykke til på UL i morgen... :-)

Been there, done that, skjedde det samme med meg i forrige svangerskap. Alt gikk fint med meg, og det gjør det med deg også, for det bestemmer jeg... hihi.
Husk å oppdater oss om hvordan det gikk. Sender over myye HCG-støv....

Huff liker virkelig ikkje dette har blødd mer nå sånn at det faktisk rant ut undskyld detaljene, men tidligere kom det bare på papiret, men er liksom ikkje som mensen likevel men har mens murringer i magen, er akkuratt so. Om mensen ska til å begynne liksom Herøy i begynnelsen...

Huff, jeg håper virkelig at alt er bra! Lykke til imorgen!

Skummel! Håper alt står bra til. Når har du fått time til ul?
*krysser fingrene for deg* Lykke til og stor klem!

Trur ikke det er noe farlig, så lenge blodet ikke er mørke rødt, assa nesten svart :) lykke til trur ikke det er noe og være redd for :)

Back
Topp