Å nei...

Solvit

Forelsket i forumet
Går det ann å være så dum. Jeg glømte jo at jeg hadde startet våre viktigste tråder her når jeg slettet meg :( Nå er alt borte[:(] Ikke bra!

Hei!
Så kjekt å se deg her igjen, du har vært savnet. Hvordan går det med deg og dine?[:D]

ORIGINAL: AnetteN

Hei!
Så kjekt å se deg her igjen, du har vært savnet. Hvordan går det med deg og dine?[:D]

Alt bra her [:)] Ja jeg klarte å løsrive meg litt... måtte det for satt her så mye![:)] Begge guttene vokser og blir store. De gleder seg til jul.
Akkuart nå har de vannkopper[8D] God å bli ferdig med det...
Hvordan går det med deg og dine da?

Sååå koselig å se deg her inne igjen!![:D][:D]

ORIGINAL: LilleBlome

takker[;)] Har vært litt fraværende ja[8D] Kan ikke love at jeg blir veldig aktiv nå heller, men skal prøve[8D] Hverdagen er travel med to barn, full jobb, prøver å trene hester, mye av tiden går med på å lage undervisningsopplegg[;)]

Så bra du er kommet tilbake!
Sendte deg en pm på hemmelig en dag for å høre hvordan det gikk med deg[:)]

ORIGINAL: *Smula*

Så bra du er kommet tilbake!
Sendte deg en pm på hemmelig en dag for å høre hvordan det gikk med deg[:)]

så den nå i sted :)
Svarer her jeg... alt står bra til ja! Bare tenkte at jeg skulle slette gamle innlegg! Har jo vært ganske åpen med bilder og slikt og hadde ikke få innlegg[8D]

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: AnetteN

Hei!

Alt bra her [:)] Ja jeg klarte å løsrive meg litt... måtte det for satt her så mye![:)] Begge guttene vokser og blir store. De gleder seg til jul.
Akkuart nå har de vannkopper[8D] God å bli ferdig med det...
Hvordan går det med deg og dine da?

Det går veldig fint med oss. Men dagene går i ett, travelt med full jobb itillegg til hus, mann og barn. Vi kjøpte hus for ikke så lenge siden, så holder også på med å pusse opp det. Så gleder meg til det er ferdig. Det går velidg fint med Nora, Lærer stadig nye ord og setninger så er så flink til å snakke nå. Blitt så stor atte. Tiden har gått så fort.
God bedring til begge guttene dine, får håpe det går fort over[:D]

ORIGINAL: LilleBlome

sign[:)]

Back
Topp